Actuele levertijden van toestellen (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

417 reacties

Reputatie 2
Hallo!
Vanaf wanneer kan ik mijn LG Optimus verwachten? Ik heb deze 3 maart besteld, de verwachte levertijd zou 3 weken zijn. Klopt dit?
Reputatie 2
Maandag 21 februari abonnement verlengd icm de HTC Desire HD. Uiterlijk zaterdag 26 februari zou het toestel geleverd worden. Aangezien ik niks ontving zelf maandag 28 februari maar weer gebeld. Nu werd mij beloofd dat ik het toestel uiterlijk donderdag 3 maart zou ontvangen. Maar opnieuw kwam er niks dus ik zelf maar weer bellen met de t-mobile klantenservice. Daar werd ik geadviseerd om morgen nog maar eens terug te bellen, aangezien er dan meer duidelijk zou moeten zijn over de levering van mijn (al een week te late) toestel. Vandaag, 4 maart, dus opnieuw gebeld en te horen gekregen dat het naar alle waarschijnlijkheid nog eens 7 werkdagen(!) kan gaan duren.

T-Mobile doet mij steeds loze beloften en stuurt me constant van het kastje naar de muur. In een kleine 2 weken tijd minstens 10 medewerkers van de klantenservice gesproken, waarvan het gros incompetent. Ik moet overal zelf achteraan bellen terwijl de input van T-Mobile miniem blijft. Als klant van al bijna 10 jaar (begonnen bij Orange) erg ontevreden over de manier waarop ik momenteel wordt behandeld.

Het is ondertussen een week later. Vooralsnog niet gebeld/gemaild ivm het maken van een bezorgafspraak en ook geen enkele update vanuit t-mobile. Gaat die Desire HD ooit nog geleverd worden? Of moet ik mij alvast gaan opmaken voor n
Reputatie 2
Wanneer kunnen we de Google Nexus S verwachten bij T-mobile?
Wanneer kunnen we de Google Nexus S verwachten bij T-mobile?

Het is nog niet bekend of we de Google Nexus S bij T-Mobile gaan voeren.
[QUOTE=Kewntjah;768554]Het is ondertussen een week later. Vooralsnog niet gebeld/gemaild ivm het maken van een bezorgafspraak en ook geen enkele update vanuit t-mobile. Gaat die Desire HD ooit nog geleverd worden? Of moet ik mij alvast gaan opmaken voor n
Hallo!
Vanaf wanneer kan ik mijn LG Optimus verwachten? Ik heb deze 3 maart besteld, de verwachte levertijd zou 3 weken zijn. Klopt dit?

Je kan vanaf 3 maart 3 weken aanhouden.
Reputatie 2
[QUOTE=ordermanagement;768849][QUOTE=Kewntjah;768554]Het is ondertussen een week later. Vooralsnog niet gebeld/gemaild ivm het maken van een bezorgafspraak en ook geen enkele update vanuit t-mobile. Gaat die Desire HD ooit nog geleverd worden? Of moet ik mij alvast gaan opmaken voor n
Reputatie 2
Dag medewerkers van T-mobile,

Ik heb vandaag 4 medewerkers van jullie gesproken. Ik wilde weten hoe het stond met de levering van mijn LG Optimus 2x.

Nummer 1 zei dat ik de LG snel zou krijgen gezien de levertijd en ik moest AMP bellen. Ik heb AMP ook gebeld. Die wisten niets van een een LG voor mij en verwezen mij weer terug naar T-mobile.

Bij nummer 2 ging er omstreeks 17.30/17.33 uur wat mis. Zij kwam aan met een levertijd van nog eens vier weken. Ik vertelde haar dat de jongen die ik eerst gesproken had zei dat de levertijd 2 weken was vanaf moment van bestellen. Mijn verlenging met gsm was op 4 maart 2011. Op dat moment ging denk ik aan de andere kant van de lijn het licht uit. Ze zei herhaaldelijk dat ik rustig moest doen en mij moest gedragen op een zeer vervelende toon. Ik snapte niet waar ze het over had. Ik kreeg er namelijk geen woord tussen. Ik denk dat als ze het gesprek eens terug zou luisteren ze tot de zelfde conclusie komt. Vervolgens werd door haar de verbinding verbroken. Heel apart en absoluut niet profesioneel. En dan omschrijf ik het nog netjes. En als ze net voor mij een vervelend gesprek heeft gehad is een adempauze misschien een oplossing. Ik vind het namelijk als klant niet prettig om zo door iemand van de "klantenservice" behandeld te worden.

Met de twee dames die ik daarna gesproken heb was er namelijk geen vuiltje aan de lucht. Nummer drie ging wat voor mij uitzoeken en ik werd in de wacht gezet. Alleen heeft ze me per ongeluk weg gedrukt denk ik. Dus ik belde nogmaals en kreeg de vierde medewerker van t mobile aan de telefoon. Ik weet nog niet veel meer, maar soms zijn dingen nou eenmaal zo. Ik moet nog maar een weekje wachten. Maar ik werd als klant in ieder geval niet voor achterlijk versleten door zo maar wat te roepen en me niet netjes te behandelen.

ter info.

Dag medewerkers van T-mobile,

Ik heb vandaag 4 medewerkers van jullie gesproken. Ik wilde weten hoe het stond met de levering van mijn LG Optimus 2x.

Nummer 1 zei dat ik de LG snel zou krijgen gezien de levertijd en ik moest AMP bellen. Ik heb AMP ook gebeld. Die wisten niets van een een LG voor mij en verwezen mij weer terug naar T-mobile.

Bij nummer 2 ging er omstreeks 17.30/17.33 uur wat mis. Zij kwam aan met een levertijd van nog eens vier weken. Ik vertelde haar dat de jongen die ik eerst gesproken had zei dat de levertijd 2 weken was vanaf moment van bestellen. Mijn verlenging met gsm was op 4 maart 2011. Op dat moment ging denk ik aan de andere kant van de lijn het licht uit. Ze zei herhaaldelijk dat ik rustig moest doen en mij moest gedragen op een zeer vervelende toon. Ik snapte niet waar ze het over had. Ik kreeg er namelijk geen woord tussen. Ik denk dat als ze het gesprek eens terug zou luisteren ze tot de zelfde conclusie komt. Vervolgens werd door haar de verbinding verbroken. Heel apart en absoluut niet profesioneel. En dan omschrijf ik het nog netjes. En als ze net voor mij een vervelend gesprek heeft gehad is een adempauze misschien een oplossing. Ik vind het namelijk als klant niet prettig om zo door iemand van de "klantenservice" behandeld te worden.

Met de twee dames die ik daarna gesproken heb was er namelijk geen vuiltje aan de lucht. Nummer drie ging wat voor mij uitzoeken en ik werd in de wacht gezet. Alleen heeft ze me per ongeluk weg gedrukt denk ik. Dus ik belde nogmaals en kreeg de vierde medewerker van t mobile aan de telefoon. Ik weet nog niet veel meer, maar soms zijn dingen nou eenmaal zo. Ik moet nog maar een weekje wachten. Maar ik werd als klant in ieder geval niet voor achterlijk versleten door zo maar wat te roepen en me niet netjes te behandelen.

ter info.

Beste Nikster,

Vervelend om te horen dat er zoveel onduidelijkheid bestaat omtrent je bestelling en dat je hier nu een aantal keer voor heb moeten rond heb moeten bellen.

De levertijd van 2 weken die oorspronkelijk was gecommuniceerd die bleek niet haalbaar in verband met de grote vraag, uitgestelde leveringen vanuit de fabrikant en of ze zouden komen. Daardoor is de levertijd snel opgetrokken naar 4 weken.

Deze levertijd geld wel vanaf het moment dat je heb besteld dus dat zou inhouden dat je hem rond 4 april je toestel zou ontvangen. Het streven is natuurlijk om hem eerder uit te leveren maar we blijven in dit geval afhankelijk van LG en hoe snel en wanneer ze hem kunnen leveren.

Mocht het toch nog gebeuren dat er een vertraging optreed ( wat we niet verwachten) dan zullen we je informeren d.m.v. een sms.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is geworden en onze excuses voor het ongemak
Reputatie 2
De laatste dame die ik sprak had het over max drie weken dus ik zou de telefoon volgende week binnen moeten krijgen. Ik begrijp dat jij andere info hebt. Zo ja hoe kom je daar aan? Of is dit alvast een marge inbouwen?

Ik zit er namelijk niet op te wachten getroost te worden. Ik zit op een telefoon te wachten. Als er problemen zijn met leveringen, vermeld dat dan op de site en met de reden waarom. Dat zou bij een hoop mensen ergernis vorkomen en begrip kweken.
De laatste dame die ik sprak had het over max drie weken dus ik zou de telefoon volgende week binnen moeten krijgen. Ik begrijp dat jij andere info hebt. Zo ja hoe kom je daar aan? Of is dit alvast een marge inbouwen?

Ik zit er namelijk niet op te wachten getroost te worden. Ik zit op een telefoon te wachten. Als er problemen zijn met leveringen, vermeld dat dan op de site en met de reden waarom. Dat zou bij een hoop mensen ergernis vorkomen en begrip kweken.

Beste Nikster,

De afdeling ordermanagement beheert de bestellingen en informeert de klantenservice m.b.t. leveringen en levertijden.
Daarnaast beschikken wij over de meest actuele informatie die we krijgen van de fabrikanten.

De 4 weken levertijd vanaf het moment dat je heb besteld is ook op dit moment de meest actuele info. Al kunnen onze leveranciers ons af en toe op een negatieve als positieve manier verrassen met het moment van leveren. Wij zijn daarnaast ook altijd druk bezig om bij vertragingen onze klanten zo op tijd mogelijk en volledige te informeren d.m.v een sms en een bericht op het forum.
Reputatie 2
Beste Ordermanagement,

Wat ik dan persoonlijk vreemd vind is dat alle andere providers in Nederland hem wel gewoon op voorraad hebben en winkels als pdashop.nl etc. ook. Alleen T-mobile heeft problemen met dit toestel in Nederland.

Ik zou verwachten dat u ALLES zou doen om de telefoon z.s.m. in grote getalen op voorraad probeert te krijgen. En wat Nikster zegt, bij verkoop werd er over twee weken levertijd gesproken. Het is niet aangenaam om dan wanneer de factuur al van mijn rekening is afgeschreven er achter te komen dat dit nog eens twee weken in beslag neemt.

Mensen wachten op hun bestelde product en jullie zouden gewoon moeten leveren. Wellicht dient het orderproces bij t-mobile eens onder de loep te worden genomen.

Groet Rob
Reputatie 3
@Ordermanagement,

Heb op woensdsag 22-03-11 mijn abonnement verlengt naar een zakelijk i-150 icm een iphone 4, er is mijn verteld dat het 2 weken zal duren! klopt deze infomatie?

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 3
Dinsdag 22-03-2011
Dit ligt er aan of je eerst een offerte ontvangt voor je verlenging. Aangezien dit enige verwerkingstijd heeft kan het tot 2 weken duren.
Mocht het nou niet via een offerte zijn gegaan dan kan je rekening houden met minder dan een week
Beste Ordermanagement,

Wat ik dan persoonlijk vreemd vind is dat alle andere providers in Nederland hem wel gewoon op voorraad hebben en winkels als pdashop.nl etc. ook. Alleen T-mobile heeft problemen met dit toestel in Nederland.

Ik zou verwachten dat u ALLES zou doen om de telefoon z.s.m. in grote getalen op voorraad probeert te krijgen. En wat Nikster zegt, bij verkoop werd er over twee weken levertijd gesproken. Het is niet aangenaam om dan wanneer de factuur al van mijn rekening is afgeschreven er achter te komen dat dit nog eens twee weken in beslag neemt.

Mensen wachten op hun bestelde product en jullie zouden gewoon moeten leveren. Wellicht dient het orderproces bij t-mobile eens onder de loep te worden genomen.

Groet Rob

Beste Rob,

Dit toestel is markt breed niet goed beschikbaar hij is bijv. nu ook uitverkocht in de pdashop.
Je kan er vanuit gaan dat wij als T-Mobile er alles aan doen om onze toestellen zo snel mogelijk binnen te krijgen van onze leveranciers en in goede aantallen natuurlijk.

Wat ik al bij Nikster heb aangegeven is dat we de levertijd vrij snel hebben verhoogd naar 4 weken mocht dit in het telefoon gesprek anders zijn aangegeven dan is dit natuurlijk niet goed. Over het van te voren betalen voor het toestel dat is alleen mogelijk als je de bestelling heb geplaatst via onze e-shop en je heb gekozen voor Ideal of creditcard betaling. Al hebben we op de e-shop wel steeds 4 weken aangegeven.

Heb je de bestelling geplaatst via de klantenservice of je heb gekozen op onze e-shop ''betalen onder rembours" dan betaal je natuurlijk pas op het moment dat je het toestel in je handen krijgt.
Vanwege de vele reacties op dit topic is het niet meer helemaal overzichtelijk.
Hierop hebben we een nieuw topic aangemaakt Actuele levertijden (deel 2)