Beantwoord

Afgelopen Zaterdag 2 December iPhone X 256 GB Zilver besteld

• 4 december 2017
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

Hallo, heb afgelopen Zaterdag 2 December iPhone X 256 GB Zilver besteld.

Maar heb nog geen mail ontvangen van koerier AMP voor de levering.

Het is toch direct leverbaar?

ordernummer 32572372.

Verder heb ik het betaald met Ideal omdat betalen bij bezorgen een fout melding opleverde en dan staat er vervolgens: "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Je hebt een e-mail gehad van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken." Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 december 2017, 11:31

Hoi Glodinas,

Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat je de bestelling inmiddels hebt geannuleerd met behulp van mijn collega aan de lijn. Heeft zij alle vragen die je had, voor jou beantwoord? Zo niet, dan hoor ik het graag! Wij beantwoorden ze graag op het forum als dat nodig is. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Glodinas,

Excuses voor de verkeerde informatie. Ik bedoelde inderdaad dat je binnen 2 weken je geld terug krijgt en niet 2 dagen. Het staat in ieder geval correct in het systeem en je kan je geld zeker terug verwachten. Fijn dat je nieuwe bestelling goed is gegaan en ik wens je veel plezier met je nieuwe iPhone X!
Het is inmiddels Maandag 11 December 2017 en ik heb mijn geld nog niet ontvangen van t-mobile.

Ik kon pas afgelopen Donderdag een bestelling plaatsen voor mijn iPhone en dat is alleen omdat ik voor de zoveelste keer contact heb opgenomen met T-mobile en toevallig iemand kreeg die de reservering wist te verwijderen zodat ik een bestelling kon plaatsen bij belsimpel.
Overigens heb ik mijn iPhone X 265GB black wel binnen via hun 😛.
Dat terwel ik nog steeds heb verlengde bij T-mobile.

Dus ik denk dat uw informatie niet correct is!

Nu zit ik alleen nog op het geld te wachten die teruggestort zou worden naar mijn rekening binnen 2 werkdagen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Glodinas,

De levering van de iPhone X kan inderdaad langer duren. In dit topic vind je een overzicht van de levertijden, maar in jouw geval is dat niet meer nodig. Je verlenging is succesvol geannuleerd en je krijgt je geld binnen 2 werkdagen terug. Als het goed is kun je dan ook weer een nieuwe bestelling doen. Je kan namelijk pas 2 dagen na annulering een nieuwe bestelling doen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂
Ja, ik heb het geannuleerd omdat de telefoon niet geleverd werd binnen de afgesproken termijn. Dat is per direct volgens de forum. Maar zo heb ik het niet ervaren. Veder heb ik geprobeerd het ergens anders te bestellen via belsimpel.nl maar dat lukt niet omdat in het systeem van t-mobile er een reservering van verlenging in staat desondanks dat de bestelling is geannuleerd.

Met anderen worden ik kan door t-mobile niet via een anderen leverancier mijn bestelling plaatsen waar de toestel wel direct leverbaar is. Ik ben hierdoor niet erg tevreden mee zoals je kunt begrijpen.:@
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Glodinas,

Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat je de bestelling inmiddels hebt geannuleerd met behulp van mijn collega aan de lijn. Heeft zij alle vragen die je had, voor jou beantwoord? Zo niet, dan hoor ik het graag! Wij beantwoorden ze graag op het forum als dat nodig is. 🙂

Reageer