Beantwoord

afspraak AMP

• 10 januari 2021
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

Goedemorgen,

ik heb gisteren een nieuwe iPhone bestel, we hebben wel de t-mobile mail met bevestiging ontvangen, maar nog steeds geen mail voor het maken van een afspraak.

wanneer kunnen wij die verwachten?

groet Laurie van der Baan

icon

Beste antwoord door eric 10 januari 2021, 10:56

Zodra ze jou toestel op voorraad krijgen voor uitleveren krijg je vanzelf een email. Na het sluiten van alle phone winkels is het ontzettend druk bij de koerier. Ze zitten al veel dagen vooruit vol. Houdt er dus rekening mee dat het wel even kan duren.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Zodra ze jou toestel op voorraad krijgen voor uitleveren krijg je vanzelf een email. Na het sluiten van alle phone winkels is het ontzettend druk bij de koerier. Ze zitten al veel dagen vooruit vol. Houdt er dus rekening mee dat het wel even kan duren.

@Erik dank je wel voor je snelle reactie.. 

dan zou de klantenservice dit eigenlijk ook wel netjes moeten vermelden.. tijdens het bestellen gisteren werd mij meerdere malen verteld dat ik binnen 2 uur een afspraak kon maken omdat de iPhone op voorraad is. 
Ik snap wat jii zegt hoor! Volledig begrijpelijk dat AMP het mega drukt heeft, ik was alleen erg verbaasd dat de klantmedewerker zo stellig was, dat hij snel geleverd zou gaan worden.. 

ik wacht het gewoon maar netjes en braaf af!! Hahah

Reageer