Beantwoord

afspraak met koerier?

• 21 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 977 Bekeken

beste t mobile ik hbe op 04-10-2019 een bestelling gedaan . maar nog steeds geen mail terug gekregen met de bezorg afspraak van de amp.    en nu?   kun je ergens zien hoe mij status er voor staat want ik heb al 5.95 overgemaakt.   ik hoor graag van u 

icon

Beste antwoord door Hajar 22 oktober 2019, 10:14

Hi @Kelvinjanssen 

Ik zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kelvinjanssen 

Ik zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Ik heb op 01-03-21 een toestel besteld maar tot op heden taal noch teken, ook niet van de koerier.

Toen ik besteld heb, kreeg ik een mail met de tekst:

Zodra je het resterende bedrag hebt betaald en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan ontvang je uiterlijk de volgende werkdag een mail van T-Mobile met verdere uitleg. Betaal je niet binnen 2 uur? Dan betaal je eenvoudig aan de koerier bij de bezorging van je bestelling. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.

Wanneer kan ik bericht tegemoet zien?

Groetend.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @hausie,

Ik heb gelijk jouw bestelling erbij gepakt om dit voor je na te kijken. Voor dit toestel had je inderdaad een mail moeten hebben ontvangen, want hier zit een langere levertijd op. We verwachten de Samsung A21s vanaf morgen weer te kunnen leveren, dus hopelijk ontvang je snel bericht om een afspraak te maken! In dit topic vind je de actuele levertijden.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je!

Reageer