Beantwoord

AMP bezorg afspraak

  • 10 november 2016
  • 6 reacties
  • 345 Bekeken

Hoe lang duurt het voordat AMP een bezorg afspraak maakt 2 dagen geleden mijn contract vernieuwd maar hoor nu niks meer
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 10 november 2016, 14:17

Welkom op het forum JKokkie,

AMP zal pas een afspraak met je maken zodra zij de telefoon kunnen uitleveren. Hoe lang dit duurt is geheel afhankelijk van welk toestel je hebt gekozen, er is bijvoorbeeld nog een iPhone 7 topic waar sommige mensen een zeer slecht leverbaar toestel hebben gekozen (bedank Apple zijn beloftes breken maar).

Daarnaast zullen wij, mede-klanten, niet heel inhoudelijk voor je kunnen kijken 😉 Moderators pakken topics op na 24 tot 48 uur (afhankelijk drukte) en misschien dat die nog iets kunnen zien, maar in alle gevallen zal AMP pas een afspraak met je inplannen nadat je telefoon bij hun is aangeleverd (voor uitlevering).

Als mede-klant kan ik je enkel alvast plezier met je nieuwe toestel wensen, als mede dat ik voor je hoop dat je bericht snel binnen komt 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het forum JKokkie,

AMP zal pas een afspraak met je maken zodra zij de telefoon kunnen uitleveren. Hoe lang dit duurt is geheel afhankelijk van welk toestel je hebt gekozen, er is bijvoorbeeld nog een iPhone 7 topic waar sommige mensen een zeer slecht leverbaar toestel hebben gekozen (bedank Apple zijn beloftes breken maar).

Daarnaast zullen wij, mede-klanten, niet heel inhoudelijk voor je kunnen kijken 😉 Moderators pakken topics op na 24 tot 48 uur (afhankelijk drukte) en misschien dat die nog iets kunnen zien, maar in alle gevallen zal AMP pas een afspraak met je inplannen nadat je telefoon bij hun is aangeleverd (voor uitlevering).

Als mede-klant kan ik je enkel alvast plezier met je nieuwe toestel wensen, als mede dat ik voor je hoop dat je bericht snel binnen komt 😉
Ok wacht nog even af dan thx iig
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jkokkie,

Wat leuk dat je hebt verlengd! 🙂 Begrijpelijk dat je jouw nieuwe toestel dan zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik zie inderdaad dat je nog geen e-mail hebt ontvangen van AMP. Ik heb daarom navraag gedaan bij de afdeling die gaat over alle leveringen. Zodra ik antwoord van ze heb ontvangen, laat ik het je weten!
Vandaag een week geleden abonnement vernieuwd tot op heden nog niks vernomen van AMP kan ik mijn telefoon niet beter ophalen in de winkel?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jkokkie,

Ik zag dat je al eerder contact had gehad en ik heb jouw nieuwe topic dan ook verplaatst naar je bestaande topic. Thalina heeft dit doorgezet naar de specialisten afdeling en zij hebben dit momenteel in onderzoek. Zodra er meer over bekend is nemen we contact met je op. Het is nu ook niet mogelijk om de bestelling aan te passen of op te halen in een T-Shop.

Sorry dat we nog even om je geduld moeten vragen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jkokkie,

Sorry dat het zo lang duurde! De IT-afdeling heeft gekeken naar jouw order, omdat er iets niet helemaal goed was gegaan. Dat is inmiddels opgelost en ik zie dat je gisteren ook een e-mail van AMP hebt ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Veel plezier toegewenst met jouw nieuwe toestel! 🙂

Reageer