Beantwoord

AMP bezorger wacht nog geen minuut

• 1 april 2020
  • 2 reacties
  • 308 Bekeken

Slechte service van AMP! Bezorger belt aan, ik loop naar beneden en zie hem instappen en wegrijden. Belt niet op, geen briefje in de bus, ik ontvang geen SMS met indicatie tijd vlak van te voren (gebeurde vroeger wel), email met aflopende bezorg-timer klopt niet. 

Waarom bezorger mij niet even opbelt als er niet meteen open wordt gedaan is mij een raadsel, dit wordt normaliter wel gedaan. 

Schijnbaar hebben ze genoeg tijd bij AMP om morgen weer langs te komen.

Als het morgen weer misgaat dan wordt de order geannuleerd las ik in de e-mail van AMP na de mislukte bezorgpoging.

Marcel de Beus
[Telefoonnummer verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 april 2020, 11:20

De dag voor de bezorging hoor je normaal een sms te ontvangen met een tijdsindicatie van 2 uur en in de ochtend ontvang je nog eens een sms met de naam van de bezorger.

Is het juiste contact nummer bekend bij AMP?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

De dag voor de bezorging hoor je normaal een sms te ontvangen met een tijdsindicatie van 2 uur en in de ochtend ontvang je nog eens een sms met de naam van de bezorger.

Is het juiste contact nummer bekend bij AMP?

voor zover ik kan nagaan wel.

in de bevestiging van t-mobile staat deze wel. op mijnafspraak.nl van AMP staat mijn nummer ook goed.

ik ontving wel per email 2 uur tijdsindicatie en naam bezorger. 

bij her inplannen op mijnafspraak.nl van AMP kon ik aanvinken “Belangrijke informatie voor onze medewerker” zodat ze mij nu bellen bij onduidelijkheden.

hopelijk gaat het morgen wel goed.

Reageer