Beantwoord

AMP service superslecht

• 2 februari 2021
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Ik heb goede ervaringen met Tmobile en ben al jaren klant. Maar waarom jullie kiezen voor AMP groep om telefoons en simkaarten te laten bezorgen is mij een raadsel en een zeer onverstandige keuze. Ik lees enorm veel slechte recensies op Internet en op deze community. Lees die eens goed door: die zouden voldoende reden moeten zijn om de samenwerking te stoppen. Het haalt jullie goede naam naar beneden. Doe daar iets mee!

Ik heb nu twee slechte ervaringen met een bestelling van jullie die door AMP groep bezorgd zou worden. Je krijgt geen mail met een tijdvak, alleen dat ze tussen 8 en 18 langs kunnen komen. Je moet in persoon de bestelling ontvangen, dus je moet de hele dag thuis zijn. Vervolgens kun je op een link klikken en zien dat de bezorger er over 50 minuten is. Alleen blijft die boodschap de hele dag zo en komt er telkens maar geen bezorger. En jij zit te wachten. Ineens krijg ik een berichtje dat de bezorging niet gelukt is, dat hij om 09.06 vanochtend voor de deur heeft gestaan. Dat is niet waar: ik was thuis, heb geen email, belletje, sms oid gehad en er is niet aangebeld. Je zit dus thuis te wachten voor niks, kan nergens heen. En dan sturen ze je een vriendelijke mail met “geeft niks dat de bezorging niet gelukt is, we maken gewoon een nieuwe afspraak". Maar wel met de vriendelijke vermelding dat als die bezorging ook niet goed gaat, de bestelling wordt geannuleerd. En ze kunnen dan pas over een week weer langskomen met een simkaart die binnen een week ingaat en die je nodig hebt om mee te bellen. Ik heb AMP groep gebeld, maar ze hangen na 3 minuten gewoon op. Kom je dus niet binnen. Je hebt geen enkele mogelijkheid om contact met ze op te nemen. Je hebt de hele dag gewacht, niks verkeerd gedaan en toch geen simkaart.

Ongehoord slechte service. Deze slechte kwaliteit dienstverlening is niet meer van deze tijd. Ik heb bij AMP groep een klacht ingediend. Ik hoef van jullie geen reactie in de zin van “wat naar dat u zo'n slechte ervaring heeft, hopelijk krijgt u uw simkaart toch snel thuis". Ik hoop dat jullie met deze melding eindelijk inzien dat AMP een waardeloos bedrijf is dat jullie goede naam nodeloos te grabbel gooit en voor een andere, werkelijk betrouwbare partij kiezen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 februari 2021, 13:05

Hallo @Maltamobieledata 

AMP group is een groot bedrijf dat ook de bezorging voor vele andere instanties en organisaties verzorgd dus alle tijd hebben ze denk ik niet.

Verder is er op de website van T-Mobile een pagina waar alles staat omtrent de bezorging, bij een sim only krijg je de simkaart per post. Naast de gewone bezorgservice bestaat er ook een premium bezorgservice waar je wel een tijdvak van tevoren krijgt.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling

Op deze pagina lees je ook precies waarom je bestelling niet mag overhandigd worden aan iemand anders, dit heeft te maken met fysieke identiteitscontrole en het beschermen van je gegevens.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Maltamobieledata 

AMP group is een groot bedrijf dat ook de bezorging voor vele andere instanties en organisaties verzorgd dus alle tijd hebben ze denk ik niet.

Verder is er op de website van T-Mobile een pagina waar alles staat omtrent de bezorging, bij een sim only krijg je de simkaart per post. Naast de gewone bezorgservice bestaat er ook een premium bezorgservice waar je wel een tijdvak van tevoren krijgt.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling

Op deze pagina lees je ook precies waarom je bestelling niet mag overhandigd worden aan iemand anders, dit heeft te maken met fysieke identiteitscontrole en het beschermen van je gegevens.

Reageer