Beantwoord

AMP service waardeloos

• 14 januari 2021
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Ik vraag mij af waarom T-mobile zoveel afbreuk doet aan haar eigen naam, door in zee te gaan met AMP.

Ik bestel een telefoon die op voorraad is, de levertijd is 10(!) werkdagen en een dag van tevoren heb ik nog geen 'tijdvak' ontvangen. Ik kan dus voor morgen niets plannen tussen 8:00 en 18:00 omdat ik moet wachten op de bezorger.

Allereerst is 10 dagen belachelijk natuurlijk. Ik had hem lopend bij jullie op kunnen komen halen. En ten tweede ben ik er ook niet van gecharmeerd dat ik 'gegijzeld' word door een bezorgdienst die 2 dagen nodig heeft om een mail te beantwoorden en als alternatief een telefoonnummer aanbiedt wat 90ct per gesprek kost.

Waarom is T-mobile niet in staat om dit proces klantvriendelijk in te richten? Ik zie dat dit al langer een probleem is voor klanten. Blijkbaar niet voor T-Mobile?

Grt.

icon

Beste antwoord door Hajar 14 januari 2021, 14:12

Hi @Dvs74 

Ik begrijp heel goed dat jij je toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Door de huidige lockdown en corona maatregelen heeft AMP het ineens ontzettend druk. Zij doen hun best om de toestellen zo snel mogelijk te leveren en ze zijn momenteel aan het kijken om de capaciteit te verbeteren. Ik begrijp dat de situatie lastig is, maar ik hoop dat je er begrip voor hebt gezien de situatie met de corona maatregelen.

Ik hoop in ieder geval dat jij je toestel snel krijgt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dvs74 

Ik begrijp heel goed dat jij je toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Door de huidige lockdown en corona maatregelen heeft AMP het ineens ontzettend druk. Zij doen hun best om de toestellen zo snel mogelijk te leveren en ze zijn momenteel aan het kijken om de capaciteit te verbeteren. Ik begrijp dat de situatie lastig is, maar ik hoop dat je er begrip voor hebt gezien de situatie met de corona maatregelen.

Ik hoop in ieder geval dat jij je toestel snel krijgt!

Hi Hajar,

Bedankt voor deze standaard, maar nietszeggende reactie. Ik heb nog steeds geen reactie van AMP ontvangen mbt een specifiek tijdsvak. 

Ik heb een contract en overeenstemming met T-Mobile, dus ik vind dit jullie verantwoordelijkheid. Anders moeten jullie de de keuze geven tussen verschillende bezorgdiensten. 

Dit is zo'n onzin!

I am a Vodafone user for two years until December 2020. My contract ended so I decided to switch to T-mobile since we are now using t-mobile home internet. My application for a new iPhone 12 Pro Max postpaid plan got accepted by T-mobile and when it’s time for me to get my phone from the delivery guy from AMP groep, he said he cannot give the phone to me since the ID that I used in my application to T-mobile is not accepted by their company! I am an expat who has been living in the Netherlands for two years now and the only valid Dutch ID that I have is a Dutch residence permit ( Type 1 card). He said that they cannot accept my ID which starts with VW! I don’t understand why they have that rule. In turn, after processing for my order with T-mobile for almost a month, it got cancelled just because AMP groep does not accept my ID! I have already made a complaint to T-mobile three times already this week and I haven’t yet received a feedback. It seems AMP groep does not cater to Expats? Why did they reject and cancel my order where in fact I was already approved by T-Mobile? So annoying :(

Reageer