Beantwoord

AMP waardeloos!!

• 26 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1410 Bekeken

Ik heb een t mobile abbonnement besteld, welke AMP zou bezorgen. Je betaald 10€ daarvoor op zaterdag... Nu ziet hij op mijn adres andere naam op brievenbus, keert om en gaat weg...👎🏻Ik woon hier, sta gewoon ingeschreven en tweede is, nummer waar hij mij op kan bereiken belt hij niet eens. Super service T mobile!! Ik ga me nu bedenken en loop liever bij Vodafone of KPN naar binnen! Word daar persoonlijk geholpen en niet zo omslachtig... weer een week wachten zit er niet in....
icon

Beste antwoord door Hajar 27 augustus 2018, 11:07

Hi GaborNL,

Wat jammer dat het niet helemaal goed is gegaan. Heb je ook al contact opgenomen met AMP? Op deze pagina kun je ze bereiken en dan kun je gelijk aangeven wat er is gebeurd. Ik hoop dat je snel je toestel in handen krijg en dat je er veel plezier van zal beleven.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi GaborNL,

Wat jammer dat het niet helemaal goed is gegaan. Heb je ook al contact opgenomen met AMP? Op deze pagina kun je ze bereiken en dan kun je gelijk aangeven wat er is gebeurd. Ik hoop dat je snel je toestel in handen krijg en dat je er veel plezier van zal beleven.

Reageer