Beantwoord

Annulering toestel reservering

• 15 januari 2017
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

Ik ben gisteren bij jullie winkel in de hoogstraat in Rotterdam geweest. Ik heb daar gevraagd om een iPhone 7 plus voor mij apart te houden. Helaas ben ik ik door familieomstandigheden niet in staat om vandaag naar de winkel te gaan. Kunnen jullie aan de winkel doorgeven dat ze deze reservering kunnen annuleren. Het toestel ligt apart op naam van Niels van Campen. Alvast bedankt, Niels
icon

Beste antwoord door Hajar 16 januari 2017, 15:29

Hi Niels,

Wat jammer om te horen dat je door familie omstandigheden de iPhone 7 niet kan ophalen. Ik heb contact opgenomen met de T-Mobile winkel en je reservering geannuleerd. Ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is en mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste NvCa (Niels),

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Het is begrijpelijk dat je door familieomstandigheden niet in staat bent, om vandaag (zondag) langs de T-Mobile Shop aan de Hoogstraat in Rotterdam te gaan, om daar je reservering te annuleren.

Gelukkig is er nog helemaal niets aan de hand, omdat een reservering vaak maar enkele dagen apart wordt gehouden, voordat het weer de verkoop in gaat.
Als het goed is, hebben ze in de winkel ook je telefoonnummer waarop je te bereiken bent, zodat een winkelmedewerker je gaat bellen als je, je jouw iPhone 7 na een paar dagen nog niet hebt opgehaald, voordat hij hem gaat verkopen aan een andere klant.
Soms maken ze ook de afspraak met je, dat het toestel tot een bepaalde dag voor jouw gereserveerd blijft, en daarna gewoon weer de verkoop in gaat.
Wat jij hebt afgesproken kan ik uiteraard niet bepalen.

Helaas is het nu zondag, en zijn alle medewerkers van de klantenservice en het forum (moderators) vrij, en kunnen ze dus geen bericht sturen naar de T-Mobile Shop.
Daarnaast kan het tot 2 dagen duren, voordat een moderator jouw topic oppakt en er wat mee kan doen.

Dus mocht het je lukken om morgen (maandag) zelf even langs de winkel te gaan, dan kun je het alsnog zelf met de T-Mobile Shop regelen.
Het is helaas niet mogelijk om de T-Mobile Shop te bellen!
Kun je morgen ook niet, dan zul je waarschijnlijk gebeld gaan worden door een winkelmedewerker van de T-Mobile Shop of zal een moderator het alsnog voor je gaan melden, al kan dit dus enkele dagen duren.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niels,

Wat jammer om te horen dat je door familie omstandigheden de iPhone 7 niet kan ophalen. Ik heb contact opgenomen met de T-Mobile winkel en je reservering geannuleerd. Ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is en mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!

Reageer