Beantwoord

Apple iPhone 12 Pro 256GB Blauw levertijd

• 7 januari 2021
  • 4 reacties
  • 296 Bekeken

Ik heb op 12 december mijn abonnement verlengd met een Apple iPhone 12 Pro 256GB Blauw en wacht al weken op een teken van levering. Het is vandaag 7 januari…

icon

Beste antwoord door Hajar 7 januari 2021, 12:07

Hi @jenniferchin 

Ik heb direct je bestelling erbij gepakt en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je bezorgafspraak maken. 

Ik hoop dat je snel je toestel ontvangt!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @jenniferchin  Door winkel sluiting enz. Kan het vertraagd zijn.

Post je vraag even Hier de moderators helpen je daar verder, de levertijden staan daar ook bij.

Hopelijk krijg je de IPhone snel.

Succes! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jenniferchin 

Ik heb direct je bestelling erbij gepakt en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je bezorgafspraak maken. 

Ik hoop dat je snel je toestel ontvangt!

Hallo, ik heb een verlenging geplaatst op 9 januari. Een dag later heb ik via AMP een bezorgafspraak ingepland op 1 februari. Betekent dit dat de iPhone 12 256gb ocean blue wordt geleverd? Ik zie namelijk levertijden staan van max 6 weken. 

Ik hoor graag een reactie.

Reputatie 7
Badge +20

@aznpride87 

Ik zie dat je ons algemene levertijdentopic ook al hebt gevonden. Het is niet nodig om je vraag meermaals te herhalen, één bericht per vraag is voldoende.

Dit topic gaat op slot.