Beantwoord

Bericht over levering Galaxy S8

• 22 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Gisteren om 20:30 uur een telefoon gekocht bij mijn verlenging. Dan krijg je een mail met de tekst "
Bezorgafspraak maken
Zodra je een betaalwijze hebt gekozen, en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een e-mail van onze koerier (AMP Logistics) om een bezorgafspraak te maken voor de levering van je toestel en contract."

Voor de zekerheid nog even gekeken, maar het toestel wat ik besteld heb is nog steeds op voorraad. Na een uur nog geen bericht te hebben gehad maar even ingelogd om de bestelling te volgen. Hier staat dat er een mail is gestuurd naar de koerier en dan het volgende "Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.
Onze koerier (AMP Logistics) stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken op mijnorderstatus.nl."

Dus het ene moment hoor ik binnen 15 minuten een mail te krijgen en het andere moment binnen 3 werkdagen?
Kan iemand mij vertellen hoelang ik nu dus moet wachten?
icon

Beste antwoord door David 23 augustus 2017, 11:15

Hey Ikdanielle,

Altijd leuk, een nieuwe telefoon! :D

Je krijgt altijd per e-mail een bevestiging van jouw bestelling, dit is doorgaans binnen 15 minuten het geval. Dit staat wel los van de levering van jouw toestel, dat moet namelijk via de koerier gebeuren. De eerste e-mail is dus van T-Mobile afkomstig en de tweede van AMP. In ons systeem zie ik dat je hier gisteren ook contact over hebt gehad met mijn collega en dat jouw telefoon vandaag geleverd wordt!

Alvast veel plezier met jouw nieuwe S8!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ikdanielle,

Altijd leuk, een nieuwe telefoon! :D

Je krijgt altijd per e-mail een bevestiging van jouw bestelling, dit is doorgaans binnen 15 minuten het geval. Dit staat wel los van de levering van jouw toestel, dat moet namelijk via de koerier gebeuren. De eerste e-mail is dus van T-Mobile afkomstig en de tweede van AMP. In ons systeem zie ik dat je hier gisteren ook contact over hebt gehad met mijn collega en dat jouw telefoon vandaag geleverd wordt!

Alvast veel plezier met jouw nieuwe S8!

Reageer