Beantwoord

Berichtje na bestelling niet gekregen

  • 3 december 2019
  • 1 reactie
  • 304 Bekeken

Hoi, Ik heb zojuist een toestel besteld en mijn SimOnly omgezet in een normaal abonnement, ik zou 10 minuten later een berichtje krijgen, maar nu vrijwel een uur later nog niets binnen. Is er iets mis gegaan?

icon

Beste antwoord door CrisTien 3 december 2019, 19:31

@Rooobiin Goedenavond, welkom in de community.

Welke telefoon 📱 heb je gekozen? (Nieuwsgierig)

Is die mail ook niet in je smampbox”?

Soms kan het langer duren voor dat de mail de weg heeft gevonden🤣

Heb je morgen nog geen bevestiging meld het dan nog even, de moderators kijken dan of alles is goed gegaan. Ze reageren binnen de 24/48 uur.

Fijne avond

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@Rooobiin Goedenavond, welkom in de community.

Welke telefoon 📱 heb je gekozen? (Nieuwsgierig)

Is die mail ook niet in je smampbox”?

Soms kan het langer duren voor dat de mail de weg heeft gevonden🤣

Heb je morgen nog geen bevestiging meld het dan nog even, de moderators kijken dan of alles is goed gegaan. Ze reageren binnen de 24/48 uur.

Fijne avond

Reageer