Beantwoord

Beschikbaarheid iPhone 8 Plus

• 29 december 2017
  • 3 reacties
  • 424 Bekeken

Hoi,

Kan je me vertellen of de Iphone 8Plus 64Gb zwart op voorraad is bij T-Shop Kronenburg Arnhem?
Ik heb vanmorgen een bestelling gedaan maar nog niks gehoord.

Alvast dank.

Groet,
JRK77
icon

Beste antwoord door David 29 december 2017, 16:12

Hoi JRK77,

Logisch dat je staat te popelen om jouw nieuwe iPhone in handen te krijgen! :D

Wanneer het toestel op voorraad is, wordt er binnen 24 uur contact opgenomen met je om te laten weten dat je toestel op te halen is. Ik zie dat je jouw toestel in de nacht hebt besteld, dus ik denk dat je vanmiddag en anders morgen bericht krijgt over het ophalen van het toestel. Pin me er echter niet op vast, want stel dat er gister ineens veel toestellen verkocht zijn en er is geen voorraad meer, dan kan het langer duren. De leveringen moeten dan eerst nog naar de winkel en dan wordt daarna zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Laten we hopen dat je snel bericht krijgt van de winkel! 🙂 Alvast een mooie jaarwisseling!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi JRK77,

Logisch dat je staat te popelen om jouw nieuwe iPhone in handen te krijgen! :D

Wanneer het toestel op voorraad is, wordt er binnen 24 uur contact opgenomen met je om te laten weten dat je toestel op te halen is. Ik zie dat je jouw toestel in de nacht hebt besteld, dus ik denk dat je vanmiddag en anders morgen bericht krijgt over het ophalen van het toestel. Pin me er echter niet op vast, want stel dat er gister ineens veel toestellen verkocht zijn en er is geen voorraad meer, dan kan het langer duren. De leveringen moeten dan eerst nog naar de winkel en dan wordt daarna zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Laten we hopen dat je snel bericht krijgt van de winkel! 🙂 Alvast een mooie jaarwisseling!
Hoi David,
Bedankt voor je reactie.
Ik hoopte eigenlijk dat je wat meer kon vertellen over de beschikbaarheid in de winkel, maar begrijp hieruit dat je dat niet kan helaas. Van een modern bedrijf als T-mobile i.c.m. onze 24-uurs economie, verwachtte ik net even anders. Maar goed de verwachting is bijgesteld 🙂 en we wachten het weer rustig af. Ik ben voor de rest heel tevreden over jullie producten en dienstverlening.

In ieder geval erg bedankt en jij ook een mooie jaarwisseling!

Groet,
JRK77
Reputatie 3
Badge +11
Hey JRK77,

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar! Heb je een goede jaarwisseling gehad? Erg leuk om te lezen dat je heel tevreden bent over onze producten en dienstverlening, wij zijn net zo blij en trots op een klant als jou! 😃 Heb je ondertussen al een berichtje gekregen van de winkel?

Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag van je. Geniet van je dag!

Reageer