Beantwoord

Besteld in de winkel

• 25 januari 2017
  • 3 reacties
  • 413 Bekeken

Ik heb een nieuw abonnement gesloten bij tmobile met de iPhone 7plus 32gb rosé goud alleen was die niet meer op voorraad in de winkel. Ik zou daarover nog een bericht krijgen in de loop van de week over wanneer ik hem zou kunnen ophalen. Weeet iemand misschien wanneer die weer op voorraad zijn in de filialen? Hij zou namelijk nog opgestuurd worden door het hoofdkantoor .
icon

Beste antwoord door Sam- 27 januari 2017, 14:57

Hoi Mounia,

Welkom op het forum! Leuk dat je voor de nieuwe iPhone 7 plus bent gegaan. Je zal vast niet kunnen wachten op deze zo snel mogelijk te kunnen gebruiken.

Om je van meer duidelijkheid te voorzien omtrent de levering heb ik gelijk contact opgenomen met de desbetreffende T-Mobile Shop. Zij geven aan dat de telefoon op dit moment nog niet op voorraad is. Zodra Apple de desbetreffende T-Mobile Shop weer van voorraad voorziet dan word je meteen gebeld door onze vriendelijke collega's. Je kan je telefoon dan in de T-Mobile shop ophalen.

We zullen het dus nog even moeten afwachten Mounia. Heb je in de tussentijd al een volledige back-up gemaakt van je huidige telefoon? Dan kan je na ontvangst gelijk aan de slag met je nieuwe iPhone!

Heb je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Mounia,

Welkom op het forum! Leuk dat je voor de nieuwe iPhone 7 plus bent gegaan. Je zal vast niet kunnen wachten op deze zo snel mogelijk te kunnen gebruiken.

Om je van meer duidelijkheid te voorzien omtrent de levering heb ik gelijk contact opgenomen met de desbetreffende T-Mobile Shop. Zij geven aan dat de telefoon op dit moment nog niet op voorraad is. Zodra Apple de desbetreffende T-Mobile Shop weer van voorraad voorziet dan word je meteen gebeld door onze vriendelijke collega's. Je kan je telefoon dan in de T-Mobile shop ophalen.

We zullen het dus nog even moeten afwachten Mounia. Heb je in de tussentijd al een volledige back-up gemaakt van je huidige telefoon? Dan kan je na ontvangst gelijk aan de slag met je nieuwe iPhone!

Heb je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons weten!
Hoi Issam, bedankt voor het helpen en de tijd te nemen om te antwoorden! Ik ben namelijk net gebeld dat ik hem kan ophalen, Ben benieuwd !! Nogmaals bedankt en een fijne dag verder
Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Mounia,

Ah nice! En, heb je 'm inmiddels opgehaald? Ik wens je in ieder geval heeeel veel plezier met je nieuwe telefoon. ;)

Graag gedaan hoor. Je weet ons te vinden als je nog andere vragen of verzoeken hebt.

Reageer