Beantwoord

besteld nogsteeds vertraging

• 5 januari 2020
  • 9 reacties
  • 752 Bekeken

Hoi, ik heb 24 december2019 iphone11 besteld.. hy zou vanaf 30 december geleverd kunnen worden. Maar er is vertraging dus zou het 3 Januari 2020 geleverd kunnen worden.. heb net op de forum gekeken en de actuele levertijd is nu 10 Januari… waarom wordt dit telkens uitgesteld? 

Mvg 

icon

Beste antwoord door David 7 januari 2020, 12:28

Hi allemaal,

Het kan inderdaad zo zijn dat sommige toestellen vertraging oplopen en dat het daardoor wat langer duurt. In het topic wat eerder door RoseGold is gedeeld zie je de meest actuele levertijden. Ik hoop dat jullie telefoons snel binnenkomen! :fingers_crossed:

Bekijk origineel

9 reacties

Goedeavond , 

ik heb het zelfde. Alleen is het niet met dat forum dat als je vanaf 3 januari 2020 een telefoon bestelt hij dan op de 10 januari aan komt ?

want, in mijn mail stond dat ze het zouden laten weten als er nog meer vertraging zou zijn en daar heb ik geen mail gehad met daarin dat er nog meer is.

( weet niet of dat forum zo werkt maar dacht van wel)

mvg 

Ik ervaar het zelfde probleem jammer genoeg, 

Ik heb het op 27 december de iphone 11 zwart met 256gb besteld, tot de dag van vandaag heb ik er niks over te horen gekregen.

Ik heb de klantenservice ook over geklaagd, maar ze kondrn er niet veel aan doen zeiden ze.

Toen heb ik naar Apple gebeld, en gevraagd hoe het zit met de levering van de Iphones naar de winkels toe. Als antwoord kreeg ik een excuus dat het allemaal zo lang duurt en omdat de kerstvakantie en nieuwjaar plaats heeft gevonden dat er geen leveringen waren in de 2 weken tijd. 

Vanaf deze week hopen ze de iphone's te leveren naar de t-mobile winkels volgens Apple.

MVG

Driess Al Chadia 

Hey mensen, 

ik heb afgelopen vrijdag gebeld en gevraagd hoe dat nou zat met die levering.. hij(klantenservice) zei dat ik moest wachten tot maandag of dinsdag en als ik dan nog geen mail gehad zou hebben dat ik weer even moest bellen.. ik vroeg hem nog: wat nou als ik een mail krijg met dat de telefoon weer niet geleverd kan worden of weer een andere datum..? Hij zei: dat zou wel heel vreemd zijn..?  

https://community.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/actuele-levertijden-vanaf-3-januari-2020-224670 

Als je op deze link klikt & kijkt zieje dus de levertijden van de telefoons.. dit is nu voor de 3e x al uitgesteld.. ik hoop dat ie dus nu 10 Januari komt.. het slaat nergens op datze dit telkens verplaatsen naar een andere datum.. van 30 december naar 10 januari 🤦🏻‍♀️. 

En ook ik heb maar 1 of 2 mailtjes gehad allemaal heel onduidelijk dit 

mvg 

Ook hier het zelfde probleem.

7 december de iphone 11 64g wit besteld en tot op heden nog geen bericht en de datum staat nu op 10 januari maar mijn telefoon komt niet meer voor in de lijst van levertijden?

erg vervelend dat het zo lang moet duren!

Hey , 

mij heb de zelfde besteld. Als hij eraf is gehaald betekend dat hij leverbaar is dus hopelijke krijgen we dan vandaag of morgen een bericht.

mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Het kan inderdaad zo zijn dat sommige toestellen vertraging oplopen en dat het daardoor wat langer duurt. In het topic wat eerder door RoseGold is gedeeld zie je de meest actuele levertijden. Ik hoop dat jullie telefoons snel binnenkomen! :fingers_crossed:

Hey mensen, 

tot mijn verbasing vandaag Mail gehad met dat het leverbaar is. 🙌🏼🙌🏼 Als het goed is krijg ik hem morgen binnen.. ik hoop voor jullie dat ie ook zsm binnen komt! Succes! 

Mvg

Waarom staat de iPhone 11 64GB Wit niet tussen de verwachtte levertijden? Toen ik in de winkel was zeiden zij dat hij niet op voorraad was? Maar op de website staat leverbaar vanaf 3 januari. Hoe lang duurt het dan voordat de iPhone in de T-Mobile shop is? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dientjuh95 

Als ik op de website kijk dan zie ik dat die direct leverbaar is. In het topic staan alleen verwachtte levertijden. Dus als je online verlengt dan kan je ervoor kiezen om hem in de shop op te halen of laten bezorgen. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer