Beantwoord

Bestelling

• 8 maart 2019
  • 2 reacties
  • 1545 Bekeken

Ik heb zojuist de s10+ besteld en er stond dat ik de galaxy buds er bij zou krijgen. Echter zie ik nu dat het tm 7 maart geldig was. Krijg ik ze er nu wel of niet bij want anders annuleer ik mijn bestelling.

Mvg Yorick
icon

Beste antwoord door Aelonius 8 maart 2019, 01:03

Hoi Yorick,

De actie van die Galaxy Buds zou tot en met 7 maart lopen. Dit betekent dat jij dus met je pre-order bewijs inderdaad recht zou hebben op deze Galaxy Buds. Let wel dat de afhandeling van deze promotie via Samsung zelf zal verlopen.

Je krijgt die buds (zover ik dit weet) niet direct bij de levering, maar na ontvangst van je toestel registreer je de aankoop bij Samsung, waarna zij de buds z.s.m. naar jou zullen verzenden.

Hopelijk heb ik je zo goed geholpen, maar als je meer vragen hebt ben je natuurlijk welkom!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Yorick,

De actie van die Galaxy Buds zou tot en met 7 maart lopen. Dit betekent dat jij dus met je pre-order bewijs inderdaad recht zou hebben op deze Galaxy Buds. Let wel dat de afhandeling van deze promotie via Samsung zelf zal verlopen.

Je krijgt die buds (zover ik dit weet) niet direct bij de levering, maar na ontvangst van je toestel registreer je de aankoop bij Samsung, waarna zij de buds z.s.m. naar jou zullen verzenden.

Hopelijk heb ik je zo goed geholpen, maar als je meer vragen hebt ben je natuurlijk welkom!
Reputatie 7
Badge +20
Dit topic gaat op slot, aangezien er ook al een ander topic is aangemaakt. Het andere topic blijft open voor reacties