Beantwoord

bestelling

• 12 november 2019
  • 3 reacties
  • 579 Bekeken

Hallo,

ik had paar weken terug een bestelling geplaatst en gewijzigd naar een ander kleur toestel. Alleen heb ik geen mail gekregen daarvan. Zouden jullie kunnen zien of ik nog een bestelling heb open staan? 

Mvg 

icon

Beste antwoord door Evy 12 november 2019, 13:59

Hi @nvandeberge 

Hier ben ik gelijk achteraan gegaan! De geplaatste bestelling is helemaal goed gegaan dus binnenkort heb jij je nieuwe iPhone 11 Pro Max 256GB Zilver in huis! :grinning:  De bevestigingsmail heb ik opnieuw naar je verstuurd, klopt het adres die is gekoppeld aan dit Community account nog? 

Laat je even weten of je deze hebt ontvangen? Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en mocht je nog andere vragen hebben dan weet je me te vinden! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @nvandeberge 

Hier ben ik gelijk achteraan gegaan! De geplaatste bestelling is helemaal goed gegaan dus binnenkort heb jij je nieuwe iPhone 11 Pro Max 256GB Zilver in huis! :grinning:  De bevestigingsmail heb ik opnieuw naar je verstuurd, klopt het adres die is gekoppeld aan dit Community account nog? 

Laat je even weten of je deze hebt ontvangen? Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en mocht je nog andere vragen hebben dan weet je me te vinden! 

Hallo,

dankjewel! Ik heb de mail ontvangen en het adres klopt inderdaad.

Reputatie 6
Badge +6

Goed om te horen! Geniet van je nieuwe toestel :grinning:

Reageer