Beantwoord

bestelling 43391152

  • 5 december 2019
  • 1 reactie
  • 276 Bekeken

Gisteren een bestelling geplaatst voor een nieuw toestel maar nog geen bevestiging gehad wanneer deze geleverd gaat worden. Het staat niet in de lijst met lange levertijden, dus zal het op voorraad zijn neem ik aan. Graag even een bevestiging wanneer het geleverd gaat worden graag. (gaarne met spoed, heb problemen met mijn huidige toestel).

met vriendelijke groet,

M.Buiting

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 december 2019, 14:19

Hi 

Indien je toestel niet in Deze topic dan zou hij op voorraad moeten zijn dat staat er ook wanneer je besteld op de bestel pagina of hij direct leverbaar is of niet.

Heb je al gekeken in je spam? Voor bezorging krijg je een mail van AMP om een afspraak te maken voor bezorging.

Als je helemaal geen bevestiging ziet kan een Moderator je hiermee verder helpen.

Hier vindt je alles over de bezorging van je bestelling.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi 

Indien je toestel niet in Deze topic dan zou hij op voorraad moeten zijn dat staat er ook wanneer je besteld op de bestel pagina of hij direct leverbaar is of niet.

Heb je al gekeken in je spam? Voor bezorging krijg je een mail van AMP om een afspraak te maken voor bezorging.

Als je helemaal geen bevestiging ziet kan een Moderator je hiermee verder helpen.

Hier vindt je alles over de bezorging van je bestelling.

Reageer