Beantwoord

Bestelling afgerond?

  • 16 september 2017
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb vandaag mijn abonnement besteld via de klantenservice,
Ik heb een mail gehad om alleen de thuiskopieheffing en die heb ik
netjes betaald, maar toen ik wou kijken hoe ver mijn bestelling was
(omdat ik nog geen AMP mail heb gehad.)
En er stond dat de bestelling
was afgerond maar onderaan stond ''Je bestelling is geannuleerd''.

Dus ik weet nu dus niet wat er precies wordt bedoeld en of mijn bestelling wel
is afgerond?:?
icon

Beste antwoord door David 18 september 2017, 13:11

Hoi YAS17.T,

Tof dat je wilt verlengen! 😃 Ik snap dat dit overigens best verwarrend is, ja!

In ons systeem zie ik terug dat mijn collega Sandra je vandaag ook al heeft geholpen, aan de telefoon. Zij heeft je meer informatie en uitleg gegeven. Had je naar aanleiding van het gesprek nog verdere vragen waar wij je bij kunnen helpen? Dan horen we dat natuurlijk graag van je! :)

Hopelijk is alles snel in kannen en kruiken! Als wij je nog kunnen helpen, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi YAS17.T,

Tof dat je wilt verlengen! 😃 Ik snap dat dit overigens best verwarrend is, ja!

In ons systeem zie ik terug dat mijn collega Sandra je vandaag ook al heeft geholpen, aan de telefoon. Zij heeft je meer informatie en uitleg gegeven. Had je naar aanleiding van het gesprek nog verdere vragen waar wij je bij kunnen helpen? Dan horen we dat natuurlijk graag van je! :)

Hopelijk is alles snel in kannen en kruiken! Als wij je nog kunnen helpen, let us know!

Reageer