Beantwoord

Bestelling annuleren

Ik heb vanavond een iPhone 8 64gb besteld, maar deze bestelling is verkeerd aangezien ik de iPhone 8plus 64gb wil. Ik heb deze als los toestel gekocht, maar kon nergens vinden waar ik deze bestelling kan annuleren omdat je alleen maar abonnementen en tmobile thuis bestellingen kan annuleren.
Ik heb voor ophalen bij een tmobile store gekozen.
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 december 2018, 20:41

Goedenavond @chels.lylo Dit heb ik op de site gevonden:

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Kan ik hem annuleren?

• Wordt je bestelling thuisbezorgd?
  • Dan kun je je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen neem dan contact op met onze Klantenservice
  • Was afgesproken dat je je bestelling ophaalt in een T-Mobile winkel?
  • Dan kun je je bestelling via onze Klantenservice of in de T-Mobile winkel zelf annuleren.
  • Ontvang je helemaal niets?
  • Als je hebt verlengd met Sim Only, of een bundel hebt genomen en toch wil annuleren, neem dan contact op met de Klantenservice

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedenavond @chels.lylo Dit heb ik op de site gevonden:

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Kan ik hem annuleren?

• Wordt je bestelling thuisbezorgd?
  • Dan kun je je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen neem dan contact op met onze Klantenservice
  • Was afgesproken dat je je bestelling ophaalt in een T-Mobile winkel?
  • Dan kun je je bestelling via onze Klantenservice of in de T-Mobile winkel zelf annuleren.
  • Ontvang je helemaal niets?
  • Als je hebt verlengd met Sim Only, of een bundel hebt genomen en toch wil annuleren, neem dan contact op met de Klantenservice
Reputatie 7
Badge +20
Hi chels.lylo,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie 2 bestellingen op je naam staan. Een Apple iPhone 8 64GB Zilver en Zwart. Wil je ze beide annuleren? Ik hoor graag van je dan maak ik het direct in orde!

Reageer