Beantwoord

bestelling annuleren

• 26 juni 2019
  • 3 reacties
  • 1793 Bekeken

Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij de koerier voordat ik een afspraak had gemaakt. Is dit goed gegaan en wanneer kan ik een nieuwe bestelling plaatsen?
icon

Beste antwoord door David 27 juni 2019, 11:57

Hoi @sofiederuiter,

Toch je oog laten vallen op een andere telefoon? 😉

Ik zie bij ons dat de bestelling nog steeds in het afleverproces bij de koerier ligt. Heb je van hen wel een bevestiging ontvangen dat de order is geannuleerd? Zo niet, dan kun je dat dus direct bij de koerier doen. Bij ons is de order op dit moment niet meer te annuleren, omdat deze dus al naar de koeriersdienst is verzonden.

Wanneer de annulering bij ons binnen is houd ik altijd 48 uur aan voor dit verwerkt is. Het kan soms een stuk sneller gaan, maar het kan ook af en toe wat langer duren voor alle systemen helemaal bij zijn. Zoals nu, is de annulering bij ons nog niet bekend, dus het kan zijn dat het daardoor wat langer duurt.

Ik hoop in ieder geval dat je spoedig de bestelling kunt plaatsen die jij wilt! Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @sofiederuiter,

Toch je oog laten vallen op een andere telefoon? 😉

Ik zie bij ons dat de bestelling nog steeds in het afleverproces bij de koerier ligt. Heb je van hen wel een bevestiging ontvangen dat de order is geannuleerd? Zo niet, dan kun je dat dus direct bij de koerier doen. Bij ons is de order op dit moment niet meer te annuleren, omdat deze dus al naar de koeriersdienst is verzonden.

Wanneer de annulering bij ons binnen is houd ik altijd 48 uur aan voor dit verwerkt is. Het kan soms een stuk sneller gaan, maar het kan ook af en toe wat langer duren voor alle systemen helemaal bij zijn. Zoals nu, is de annulering bij ons nog niet bekend, dus het kan zijn dat het daardoor wat langer duurt.

Ik hoop in ieder geval dat je spoedig de bestelling kunt plaatsen die jij wilt! Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Ik wil precies dezelfde bestelling in de winkel ophalen of bestellen. Ik heb gisteravond een uur na het bestellen de bestelling bij de koerier al geannuleerd, zonder een afspraak gemaakt te hebben. Bij de koerier staat dat dit bekend is. Via de chat heeft een werknemer van T-mobile mij gezegd dat ik morgen naar de winkel kan komen om hem opnieuw te bestellen. Als het zo traag gaat lijkt het me dat dit niet lukt?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sofiederuiter,

Ik zie de status nu wel op "geannuleerd" staan, dus de annulering is er ook bij ons doorheen gekomen! We houden altijd de 48 uur aan, omdat soms de verwerking wat langer kan duren en een nieuwe bestelling dan nog niet mogelijk is. ☺

Reageer