Beantwoord

Bestelling blijft uit

• 7 april 2020
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Heb een telefoon besteld. Op de site staat ie op voorraad maar in mijn bestelstatus is ie niet op voorraad. Wat gaat hier mis. Het lijkt wel of t_mobile massaal weg is. Niemand bereikbaar en een klantenservice alleen voor dringende zaken. 

icon

Beste antwoord door Hajar 8 april 2020, 13:52

Hi @Faqman 

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan. Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je toestel dat specifiek model in die kleur momenteel niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra het op voorraad is en dan kun je een bezorgafspraak inplannen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Faqman 

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan. Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je toestel dat specifiek model in die kleur momenteel niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra het op voorraad is en dan kun je een bezorgafspraak inplannen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Helaas heeft t-mobile het dus echt slecht voor elkaar en het voorraad beheer nog niet gedigitaliseerd. Anders zou er wel op de site staan. NIET OP VOORRAAD. Helaas is dit niet zo en moet ik nu maar afwachten wanneer ik mijn telefoon krijg. Evenals het telefoontje wat ik na een dag moet krijgen omdat de telefoon niet op voorraad is. Na 3 dagen nog niets gehoord. Alleen hier via de community. Schandalig gewoon. En dat voor een van de grotere spelers op de markt. Had anders verwacht. Jammer

Hajar, 

Je hebt het trouwens over dat specifiek model en kleur. De telefoon is er al vanaf 2019 en gewoon zwart. Dus niet aparts aan. Gewoon slecht voorraadbeheer. 

Reageer