Ik heb zaterdag een bestelling gedaan voor verlenging van mijn abonnement, incl nieuwe telefoon. Ik heb de betaling gedaan en mail gekregen van T mobile dat ik binnen 15 minuten een mail van AMP zou krijgen, of binnen 1 dag een mail van Tmobile als mijn telefoon niet direct leverbaar zou zijn.
Beiden heb ik niet ontvangen (ook niet in ongewenste mail). Is mijn bestelling wel goed gegaan?
Grtz Astrid Haast
Beste antwoord door Evy
Hi
Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Geen zorgen, jouw bestelling voor de Samsung Galaxy S10 met nummerbehoud is helemaal goed gegaan. De bevestigingsmail is verzonden naar het email adres dat is gekoppeld aan jouw account, voor alle zekerheid heb ik dit nogmaals naar je verstuurd. Check je ook even de spambox? Soms willen ze daar nog wel eens in belanden! Heb je intussen al bericht gekregen voor een bezorgafspraak? Door het paasweekend zit hier inderdaad enige vertraging in, ik hoor het graag van je!
Voor nu wens ik je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag!