Beantwoord

bestelling en betaling gedaan, geen mail van AMP

• 14 april 2020
  • 2 reacties
  • 300 Bekeken

Ik heb zaterdag een bestelling gedaan voor verlenging van mijn abonnement, incl nieuwe telefoon. Ik heb de betaling gedaan en mail gekregen van T mobile dat ik binnen 15 minuten een mail van AMP zou krijgen, of binnen 1 dag een mail van Tmobile als mijn telefoon niet direct leverbaar zou zijn. 

Beiden heb ik niet ontvangen (ook niet in ongewenste mail). Is mijn bestelling wel goed gegaan?

Grtz Astrid Haast

icon

Beste antwoord door Evy 14 april 2020, 12:00

Hi @astridhaast 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Geen zorgen, jouw bestelling voor de Samsung Galaxy S10 met nummerbehoud is helemaal goed gegaan. De bevestigingsmail is verzonden naar het email adres dat is gekoppeld aan jouw account, voor alle zekerheid heb ik dit nogmaals naar je verstuurd. Check je ook even de spambox? Soms willen ze daar nog wel eens in belanden! Heb je intussen al bericht gekregen voor een bezorgafspraak? Door het paasweekend zit hier inderdaad enige vertraging in, ik hoor het graag van je! :smile:

Voor nu wens ik je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @astridhaast heb je wel een bevestiging van je bestelling ontvangen en tijdens het bestellen stond er bovenaan dat het toestel direct leverbaar is?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @astridhaast 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Geen zorgen, jouw bestelling voor de Samsung Galaxy S10 met nummerbehoud is helemaal goed gegaan. De bevestigingsmail is verzonden naar het email adres dat is gekoppeld aan jouw account, voor alle zekerheid heb ik dit nogmaals naar je verstuurd. Check je ook even de spambox? Soms willen ze daar nog wel eens in belanden! Heb je intussen al bericht gekregen voor een bezorgafspraak? Door het paasweekend zit hier inderdaad enige vertraging in, ik hoor het graag van je! :smile:

Voor nu wens ik je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag! 

Reageer