Beantwoord

Bestelling geannuleerd

• 23 maart 2017
  • 4 reacties
  • 594 Bekeken

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd met nieuw toestel iPhone SE 16GB grijs en direct eebijbetaling gedaan. Vandaag bericht gekregen dat hij geannuleerd is, zonder vermelding van de reden. Alles gecheckt, rekening altijd betaald, gegevens kloppen. Geld niet terug gestort, wat is er aan de hand en waarom krijg ik niet direct per email de benodigde informatie??? Niet echt klantvriendelijk deze manier van communicatie.
B Wigleven
icon

Beste antwoord door David 24 maart 2017, 13:39

Hey Bagush,

Ik snap dat je hier inderdaad even van staat te kijken, hier geef ik je dan ook graag meer duidelijkheid!

Het antwoord van Fluxsystem zou kloppen, als het na 1 mei was geweest. 😉 Dan is de nieuwe wetgeving van kracht waar hij op doelt. Op deze pagina vind je daar meer informatie over en wij zijn ook erg benieuwd naar jullie input!

Nu terug naar jouw vraag, om dit op te helderen. Ik zie dat de annulering inderdaad is geannuleerd door een collega. Ik heb contact met hem opgenomen en de iPhone SE 32 GB Space Grey is niet meer leverbaar. Dit is dan ook de reden voor annulering. Hij heeft geprobeerd je te bereiken, maar zonder succes. Hij was ook in de veronderstelling dat hij een voicemail had achtergelaten. Het spijt hem als hij dat bij jou vergeten is! Hij wilde een alternatief met je bespreken, maar dat was dus niet gelukt. Je kunt nu wel een nieuwe verlenging afsluiten met een ander toestel of de SE in een andere kleur. We kunnen ook een afspraak plannen om je terug te laten bellen door een collega om de mogelijkheden te bespreken. Als je dit wilt, dan horen we dat graag!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Waarschijnlijk is er een fout met de krediet check.

Sinds kort moet T-Mobile controleren of een klant dit kan veroorloven.

Vaak is het handig om even te kijken op t-mobile.nl en dan de hoofd pagina daar staat een artikel over de nieuwe wetgeving in de telecom wereld
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bagush,

Ik snap dat je hier inderdaad even van staat te kijken, hier geef ik je dan ook graag meer duidelijkheid!

Het antwoord van Fluxsystem zou kloppen, als het na 1 mei was geweest. 😉 Dan is de nieuwe wetgeving van kracht waar hij op doelt. Op deze pagina vind je daar meer informatie over en wij zijn ook erg benieuwd naar jullie input!

Nu terug naar jouw vraag, om dit op te helderen. Ik zie dat de annulering inderdaad is geannuleerd door een collega. Ik heb contact met hem opgenomen en de iPhone SE 32 GB Space Grey is niet meer leverbaar. Dit is dan ook de reden voor annulering. Hij heeft geprobeerd je te bereiken, maar zonder succes. Hij was ook in de veronderstelling dat hij een voicemail had achtergelaten. Het spijt hem als hij dat bij jou vergeten is! Hij wilde een alternatief met je bespreken, maar dat was dus niet gelukt. Je kunt nu wel een nieuwe verlenging afsluiten met een ander toestel of de SE in een andere kleur. We kunnen ook een afspraak plannen om je terug te laten bellen door een collega om de mogelijkheden te bespreken. Als je dit wilt, dan horen we dat graag!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Dank voor het bericht. Net maar een nieuwe besteld, maar krijg ik de betaling €4,.... wel terug of ga ik nu tweemaal betalen?
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Bagush,

Een terechte vraag. De €4,- krijg je terug van ons, dit kan wel tot 4 weken duren. Je krijgt het uiteindelijk terug, dus ga je niet dubbel betalen. 😉

Reageer