Beantwoord

Bestelling geannuleerd

• 21 september 2017
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Beste,

Ik heb een telefoonabonnement afgesloten bij T-mobile. Het staat op mijn moeders naam en zij zal de telefoon dan ook in ontvangst nemen. Helaas kreeg ik onlangs een bericht dat de bestelling is geannuleerd. Ik zou graag de reden willen weten waarom dit is gebeurd. Het staat op de naam van M.A.L. Passau. Mijn e-mail is [verwijderd]

Kunnen jullie aub verzekeren dat niks geannuleerd is en dat mijn moeder de telefoon als ze terug is van vakantie (na 6 oktober) de telefoon in ontvangst kan nemen?

Wacht namelijk al heel lang en het is niet bepaald fijn om te horen dat alles geannuleerd wordt een paar dagen voordat ik eigenlijk mijn telefoon zou krijgen.

Groetjes,

Jules Beaumont
icon

Beste antwoord door David 22 september 2017, 10:23

Hoi Jules,

Dat wil ik natuurlijk graag voor je uitzoeken, maar enkel op basis van e-mailadres en naam kan en mag ik dit nog niet doen. Zou je mij via een privébericht de naam van de contractant kunnen sturen, daarnaast ook het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer. Het zijn nogal wat gegevens, maar dat is puur ter bescherming van privégegevens.

Om alvast even een beetje in te haken op jouw vraag: Als je een bevestiging hebt gekregen van een annulering, dan kun je deze informatie in principe als waarheid beschouwen. Het komt eigenlijk nooit voor dat een dergelijk bericht tegen wordt gesproken door informatie uit ons systeem. Houd er dus rekening mee dat het vrijwel zeker is dat de bestelling daadwerkelijk geannuleerd is.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet! Als je nog vragen hebt, dan horen we het ook graag natuurlijk!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jules,

Dat wil ik natuurlijk graag voor je uitzoeken, maar enkel op basis van e-mailadres en naam kan en mag ik dit nog niet doen. Zou je mij via een privébericht de naam van de contractant kunnen sturen, daarnaast ook het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer. Het zijn nogal wat gegevens, maar dat is puur ter bescherming van privégegevens.

Om alvast even een beetje in te haken op jouw vraag: Als je een bevestiging hebt gekregen van een annulering, dan kun je deze informatie in principe als waarheid beschouwen. Het komt eigenlijk nooit voor dat een dergelijk bericht tegen wordt gesproken door informatie uit ons systeem. Houd er dus rekening mee dat het vrijwel zeker is dat de bestelling daadwerkelijk geannuleerd is.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet! Als je nog vragen hebt, dan horen we het ook graag natuurlijk!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jules,

Je had alle privégegevens openbaar geplaatst, dus ik heb jouw bericht aan de voorkant verwijderd. Wil je er alsjeblieft op letten wat privé is en wat niet? Iedereen kan meelezen en met die gegevens aan de haal. Als een verkeerd persoon mee leest, dan zou dat behoorlijk vervelend zijn.

We pakken jouw vraag spoedig op.

Reageer