Beantwoord

Bestelling Geannuleerd??

• 15 september 2019
  • 1 reactie
  • 1755 Bekeken

Hallo,

Ik wou vandaag een Groene Iphone 11 peo max 64 gb bestellen.

Alles ging goed er ging niks fout, ook door de bkr registratie heen.
En toen kreeg ik een mail met dat ik binnenkort mijn bevestegingsmail zou krijgen, Maar toen stond bij ''Bestelling controleren'' dat ik hem alleen in een keer kan af betalen of sim only, maar dat vind ik erg vreemd want ik kwam wel door de bkr registratie heen?!?! Ik weet nu dus niet of mijn Bestelling is gelukt..
Ik heb ook nog geen bevestegingsmail gekregen wat ik erg vreemd vind

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Met vriendelijke groet
Christine
icon

Beste antwoord door David 16 september 2019, 12:31

Hoi Christine,

Ik snap zeker met de nieuwe iPhone dat je dan graag wilt weten waar je aan toe bent!

Op het telefoonnummer waar je mee bent geregistreerd zie ik geen bestelling terug. Is dit wellicht op een andere aansluiting gebeurd? Zou je mij middels een privébericht (via mijn profiel) het telefoonnummer en e-mailadres kunnen sturen waarop de bestelling geplaatst is? Daarnaast heb ik ook nog het adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig ter controle van de persoonsgegevens.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, zodat ik hier snel antwoord op kan geven!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Christine,

Ik snap zeker met de nieuwe iPhone dat je dan graag wilt weten waar je aan toe bent!

Op het telefoonnummer waar je mee bent geregistreerd zie ik geen bestelling terug. Is dit wellicht op een andere aansluiting gebeurd? Zou je mij middels een privébericht (via mijn profiel) het telefoonnummer en e-mailadres kunnen sturen waarop de bestelling geplaatst is? Daarnaast heb ik ook nog het adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig ter controle van de persoonsgegevens.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, zodat ik hier snel antwoord op kan geven!

Reageer