Beantwoord

bestelling geannuleerd

  • 2 december 2019
  • 2 reacties
  • 354 Bekeken

Goedendag, ik krijg net een mail dan mijn bestelling is geannuleerd, maar heb zelf niets besteld. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 december 2019, 15:02

Hi @kevinscheepstra 

Ik denk dat je de mail gewoon kan negeren want er zijn wel vaker mensen met hetzelfde en dat wat gewoon een fout in het systeem.

Het is een geautomatiseerde mail.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @kevinscheepstra 

Ik denk dat je de mail gewoon kan negeren want er zijn wel vaker mensen met hetzelfde en dat wat gewoon een fout in het systeem.

Het is een geautomatiseerde mail.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @kevinscheepstra 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Ik zie alleen een geannuleerde order van 13-09-2019, normaal gesproken ontvang je hier direct een mail over gezien dit een geautomatiseerd proces is. Een beetje gek dat je dit dus zo laat ontvangt maar niks om je zorgen over te maken! 

Als ik je verder nog ergens bij kan helpen dan sta ik altijd voor je klaar! :grinning:

Reageer