Vraag

Bestelling geannuleerd

  • 21 juli 2020
  • 1 reactie
  • 700 Bekeken

Hallo, 

Ik heb vorige week mijn bestelling (nieuw toestel) geannuleerd bij AMP dit omdat ik niet thuis ben op de dagen dat m’n bestelling geleverd zou worden. Nu is m’n bestelling terug gestuurd naar t mobile? Hoe nu verder? De bestelling is al wel betaald maar nu dus wel geannuleerd? 
 

Met vriendelijke groet, 

Tamara 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TGeense30 

Wat jammer dat het niet gelukt is om je bestelling te laten bezorgen. Je kan via AMP zelf een afspraak inplannen op een tijdstip dat jou uitkomt. Op deze pagina kun je daar meer over lezen. Had je die mogelijkheid toen niet? Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus kan nog niet precies zien wat er aan de hand is. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag met je mee. 

Reageer