Beantwoord

Bestelling geannuleerd, AMP wel onderweg

  • 13 september 2020
  • 3 reacties
  • 619 Bekeken

HI,

 

Ik heb vrijdag mijn contract verlengd. Alles was akkoord, besteld en betaald. Een half uur later krijg ik een mail van Tmobile dat mijn bestelling is geannuleerd. Vervolgens krijg ik wel een mail van AMP om een afspraak te maken en de avond voor de bezorging een tijdsvak toegestuurd. 

Klantenservice is nu niet bereikbaar, volgens AMP zijn ze nog onderweg en ik weet nu niet of ik thuis moet zitten wachten of dat het allemaal een foutje is!

 

Iemand wellicht eerder gehad?

icon

Beste antwoord door Tinkerbell71 14 september 2020, 21:18

Hoi,

Wij (zowel mijn man als ik) hadden hetzelfde vorige week. En afgelopen zaterdag zijn onze telefoons bezorgd en hebben we mails ontvangen met onze contracten.

Groetjes, Yvette

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Stephanielea Welkom, helaas is er nu niemand hier die je kan helpen.

je zal morgen met TMobile of AMP contact moeten opnemen, om zekerheid te krijgen.

Laat even weten of het contact opnemen morgen is gelukt en of het is opgelost

Groetjes

Hoi,

Wij (zowel mijn man als ik) hadden hetzelfde vorige week. En afgelopen zaterdag zijn onze telefoons bezorgd en hebben we mails ontvangen met onze contracten.

Groetjes, Yvette

Hi,

 

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het gewoon afgewacht en inderdaad mijn telefoon ontvangen en contract per mail!

Reageer