Ik heb een abonnement aangevraagd en in dit abonnement zat een telefoon.
maar deze dit het niet naar behoren nu heb ik binnen 8 dagen dit aangegeven.
ik kreeg dus een nieuwe , maar heb nog geen mail gehad om een datum aan te geven wanneer dat die mag afgeleverd worden .
wat kan ik hier aan doen ?
M.v.g. Stan
Beste antwoord door Jaimy
Hoi Stan,
Supergoed dat je dit direct bij ons hebt aangegeven! Je gloednieuwe telefoon moet natuurlijk wel op en top in orde zijn!
Na het aanmelden voor een omruiling, krijg je normaal gesproken binnen twee werkdagen een e-mail van AMP met de afspraken planner voor het maken van een omruilafspraak. Ik zie dat je de melding net voor het weekend gedaan hebt, dus het kan kloppen dat je nog niets hebt binnengekregen. Soms kan het ook wat langer duren, doordat het toestel niet op voorraad is, Hoe dan ook komt het dus wel goed, want je hebt de schade op tijd gemeld!
Mocht je meer vragen hebben, laat het me dan gerust weten Stan!
Bekijk origineel
Supergoed dat je dit direct bij ons hebt aangegeven! Je gloednieuwe telefoon moet natuurlijk wel op en top in orde zijn!
Na het aanmelden voor een omruiling, krijg je normaal gesproken binnen twee werkdagen een e-mail van AMP met de afspraken planner voor het maken van een omruilafspraak. Ik zie dat je de melding net voor het weekend gedaan hebt, dus het kan kloppen dat je nog niets hebt binnengekregen. Soms kan het ook wat langer duren, doordat het toestel niet op voorraad is, Hoe dan ook komt het dus wel goed, want je hebt de schade op tijd gemeld!
Mocht je meer vragen hebben, laat het me dan gerust weten Stan!