Beantwoord

Bestelling Huawei 4G mobiele wifi hotspot

  • 29 mei 2017
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

Ik had deze besteld maar nooit een mail gehad wil graag weten waarom hij geanuleerd is en deze als nog bestellen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 29 mei 2017, 17:48

Hoi alissa2007, welkom op het klantenforum.



Het is niet de bedoeling dat je meermaals een topic opent met dezelfde vraag. Je hebt dit topic ook geopend, je vraag zal daar spoedig worden opgepakt door een T-Mobile Moderator. Wij medeklanten kunnen je hierbij helaas niet verder helpen.



Zou je er in de toekomst aan willen denken dat het niet is toegestaan om te dubbelposten? Als een topic niet in de juiste categorie staat, of wanneer een topic in 'Stel je vraag' staat, wordt deze achter de schermen vanzelf naar de juiste categorie verhuisd. Alvast bedankt. :)



Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi alissa2007, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je meermaals een topic opent met dezelfde vraag. Je hebt dit topic ook geopend, je vraag zal daar spoedig worden opgepakt door een T-Mobile Moderator. Wij medeklanten kunnen je hierbij helaas niet verder helpen.

Zou je er in de toekomst aan willen denken dat het niet is toegestaan om te dubbelposten? Als een topic niet in de juiste categorie staat, of wanneer een topic in 'Stel je vraag' staat, wordt deze achter de schermen vanzelf naar de juiste categorie verhuisd. Alvast bedankt. :)

Dit topic gaat op slot.