Beste antwoord door Thalina
Ik kijk gelijk met je mee! Ik zie dat je op 12/05/2017 rond 20:20 uur deze bestelling hebt geplaatst in de T-Mobile Shop. Deze bestelling is een minuut later handmatig geannuleerd door mijn collega. Ik kan de reden niet inzien, maar was er misschien onduidelijkheid over het abonnement? Of was er iets fout gegaan met de bestelling, had je bijvoorbeeld de verkeerde bundel gekozen? Als je via T-Mobile een bestelling plaatst krijg je als het toestel (of in dit geval de wifi hotspot) op voorraad is, die ook gelijk mee.
Als je de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot alsnog wilt bestellen kan dat uiteraard. Als je het fijn vindt, kan ik je ook laten bellen door mijn collega zodat hij het abonnement gelijk voor je in orde kan maken. Kun je dan aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent? Ik kan een terugbelafspraak inplannen op maandag t/m vrijdag van 11:15 uur tot 19:15 uur.
Ik hoor het graag van je!