Beantwoord

Bestelling Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot geannuleerd

• 29 mei 2017
  • 8 reacties
  • 589 Bekeken

Ik had een huawei 4G mobiele wifi hotspot besteld en om 1 of andere rede is deze geanuleerd maar wil hem wel graag hebben ordernr is **
icon

Beste antwoord door Thalina 30 mei 2017, 16:46

Hoi Alissa,

Ik kijk gelijk met je mee! Ik zie dat je op 12/05/2017 rond 20:20 uur deze bestelling hebt geplaatst in de T-Mobile Shop. Deze bestelling is een minuut later handmatig geannuleerd door mijn collega. Ik kan de reden niet inzien, maar was er misschien onduidelijkheid over het abonnement? Of was er iets fout gegaan met de bestelling, had je bijvoorbeeld de verkeerde bundel gekozen? Als je via T-Mobile een bestelling plaatst krijg je als het toestel (of in dit geval de wifi hotspot) op voorraad is, die ook gelijk mee.

Als je de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot alsnog wilt bestellen kan dat uiteraard. Als je het fijn vindt, kan ik je ook laten bellen door mijn collega zodat hij het abonnement gelijk voor je in orde kan maken. Kun je dan aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent? Ik kan een terugbelafspraak inplannen op maandag t/m vrijdag van 11:15 uur tot 19:15 uur.

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Alissa,

Als het goed is heb je een e-mail ontvangen van t-mobile@amp-logistics.com om jouw bestelling te bevestigen. In deze mail staan de gegevens die je nodig hebt om een afspraak te wijzigen, waaronder de verificatiecode die jij zoekt. Heb je deze ook ontvangen? Controleer anders even jouw spambox om te kijken of de mail misschien daar beland is!

Hopelijk lukt het zo, maar anders horen we het graag!
Ze vragen om een verificatiecode wat is dat en waar kan ik die vinden
Reputatie 7
Badge +20
Hey Alissa,

Top dat het gelukt is met mijn collega! :D

Je kunt via deze pagina de afspraak wijzigen. Dit is mogelijk tot 22:30 de dag voorafgaande de afspraak. Zo kun je precies aangeven wanneer je waar bent, zodat de levering helemaal goed gaat! 🙂 Laat je weten of wij nog ergens bij kunnen helpen?
Goedemorgen ik heb een afspraak staan voor vrijdag tussen 08.00/18.00 maar kon geen ander adres opgegeven maar ik werk van 12.00/14.30 daarna ben ik weg het heleweekend het zou beter uitkomen als jullie om 13.30 naar de heemsraadweide 5-7 kunnen komen anders komen jullie voor niks ben ik bang hoor het graag van jullie
Dank u wel hoor het wel
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alissa2007,

Ik heb jouw gegevens gelijk doorgegeven aan mijn collega's, zodat zij zo snel mogelijk met je kunnen bellen. Houd er rekening mee dat er met een onbekend nummer wordt gebeld, dan weet je dat wij het zijn! 🙂
Heel graag want ik zat te wachten ben mobiel bereikbaar elke dag
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Alissa,

Ik kijk gelijk met je mee! Ik zie dat je op 12/05/2017 rond 20:20 uur deze bestelling hebt geplaatst in de T-Mobile Shop. Deze bestelling is een minuut later handmatig geannuleerd door mijn collega. Ik kan de reden niet inzien, maar was er misschien onduidelijkheid over het abonnement? Of was er iets fout gegaan met de bestelling, had je bijvoorbeeld de verkeerde bundel gekozen? Als je via T-Mobile een bestelling plaatst krijg je als het toestel (of in dit geval de wifi hotspot) op voorraad is, die ook gelijk mee.

Als je de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot alsnog wilt bestellen kan dat uiteraard. Als je het fijn vindt, kan ik je ook laten bellen door mijn collega zodat hij het abonnement gelijk voor je in orde kan maken. Kun je dan aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent? Ik kan een terugbelafspraak inplannen op maandag t/m vrijdag van 11:15 uur tot 19:15 uur.

Ik hoor het graag van je!

Reageer