Beantwoord

Bestelling iPhone 11 vertraagd

• 9 januari 2021
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

Op 30 december kreeg ik het bericht dat mijn IPhone 11 zwart 128GB naar verwachting vanaf 8 januari geleverd kon worden. Echter heb ik nog geen e-mail gehad om een leveringsafspraak te maken dus zal deze nog niet beschikbaar zijn. Jullie beloven in de e-mail van 30 december quote “ als de verwachte levertijd wijzigt, informeren we je daar meteen over “. Nu kan “meteen” als een ruim begrip gezien worden, maar het is inmiddels 9 januari dus de verwachting is niet meer haalbaar. Wanneer kan ik de e-mail met de nieuwe te verwachte levertijd verwachten?  

icon

Beste antwoord door Hajar 10 januari 2021, 14:34

Hi @nathasja1984 

Ik heb je bestelling gecontroleerd en je toestel is nog niet op voorraad. Zodra die op voorraad is, ontvang je een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken. Excuses dat het langer duurt, maar wij zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad van Apple en de koerierdienst. Ik hoop dat je snel je toestel thuis ontvangt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @nathasja1984  Welkom in de community van T-Mobile.

Als de telefoon op voorraad is krijg je een mailtje om de aflever datum af te spreken met AMP.. ☺️ Kijk ook regelmatig in je spambox of de mail daar is binnen gekomen.

Helaas kan het door de huidige situatie allemaal een beetje langer duren De koeriersdiensten werken klokje rond en doen echt hun best, het is nu even niet anders.

Groetjes en fijn weekend.

Beste @CrisTien,

Dank je wel voor je reactie, maar zover was ik al. 

Ik had alleen gehoopt dat ze doen wat ze beloven. Een communicatiebedrijf wat niet communiceert. Het product heeft bij hun een langere levertijd dan verwacht. Het is toch niet gek dat ik wil weten wat de nieuwe te verwachte levertijd is? Ze geven zelf aan dat ze dat doorgeven, want het is wel duidelijk dat de verwachte levertijd niet meer gehaald gaat worden. En ik snap dat alles vertraagd kan zijn door de huidige situatie, maar laat het even weten. 

Groeten en jij ook een fijn weekend. 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @nathasja1984  Ze laten het vast wel weten als ze het zelf ook zouden weten.

Het lijkt nog onduidelijk te zijn, gokken is ook zinloos want dan ben je ook niet gelukkig.

Wacht nog heel even af op de reactie van de moderators. 
Groetjes,

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nathasja1984 

Ik heb je bestelling gecontroleerd en je toestel is nog niet op voorraad. Zodra die op voorraad is, ontvang je een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken. Excuses dat het langer duurt, maar wij zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad van Apple en de koerierdienst. Ik hoop dat je snel je toestel thuis ontvangt!

Reageer