Vraag

Bestelling iPhone 6, administratiekosten

• 7 januari 2017
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Kan ik nu ook een schadeclaim van € 15,- bij jullie neerleggen voor slechte service!!?
Waarom dan wel bij te laat betalen? Ik vind dit zeer klantonvriendelijk

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Michel,

Wat jammer om te horen dat je dit zo ervaart! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Wat is er precies aan de hand? Gaat het over een bestelling met de iPhone 6? Wat is daarmee precies verkeerd gegaan?

Of gaat jouw vraag over de 15 euro administratiekosten die je hebt gekregen voor het te laat betalen van een eerdere factuur? Op 23/11/2016 heb je van ons een betalingsherinnering gekregen voor jouw factuur van 25/10/2016. Deze factuur had voor 04/11/2016 betaald moeten zijn, maar dat was niet gebeurd. We proberen altijd binnen 7 dagen vanaf de factuurdatum het bedrag af te schrijven van jouw rekening. Lukt dat niet, bijvoorbeeld omdat er onvoldoende saldo op jouw rekening staat? Dan proberen we het binnen 7 dagen nog een keer. Je ontvangt hier ook bericht over. Mocht het dan nog steeds niet lukken om het bedrag af te schrijven, dan blijft het bedrag open staan en moet je het zelf overmaken. We sturen altijd een herinnering per sms, brief of e-mail. Na ontvangst van deze herinnering heb je nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als het bedrag na deze 14 dagen nog open staat, dan brengen we 15 euro administratiekosten in rekening.

Het is altijd mogelijk om voor deze tijd contact met ons op te nemen om samen te kijken of het misschien mogelijk is om uitstel van betaling te geven of een betalingsregeling. Want we willen je graag helpen!

Ik begrijp dat dit waarschijnlijk niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als je aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer