Beantwoord

Bestelling iPhone 6S

• 2 december 2016
  • 7 reacties
  • 223 Bekeken

Goedendag ,

Ik had namelijk een bestelling geplaatst vandaag voor een IPhone 6s en ik heb een T-Mobile shop als afleverpunt gekozen , maar ze hebben me vandaag nog niet gebeld , want in mijn mail stond dat ze binnen 24 uur bellen ? Ik ben dan in de war , wanneer kan ik het blijkbaar ophalen ?
icon

Beste antwoord door Sam- 3 december 2016, 17:14

Hoi hoi Nathadellegend,

Wat vreemd dat je nog niet gebeld bent. Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken of je bestelling goed is doorgekomen. Dit is gelukkig wel het geval!

Om meer duidelijkheid te krijgen over de beschikbaarheid van jouw toestel heb ik contact opgenomen met de desbetreffende T-Mobile Shop. Zij geven aan dat de telefoon op voorraad is en door jou opgehaald kan worden. Als je morgen (zondag) in de gelegenheid bent om langs te gaan dan kan dat tussen 13:00 en 17:00 uur. Onze collega's ontvangen je graag. :)

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Nathadellegend,

Wat vreemd dat je nog niet gebeld bent. Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken of je bestelling goed is doorgekomen. Dit is gelukkig wel het geval!

Om meer duidelijkheid te krijgen over de beschikbaarheid van jouw toestel heb ik contact opgenomen met de desbetreffende T-Mobile Shop. Zij geven aan dat de telefoon op voorraad is en door jou opgehaald kan worden. Als je morgen (zondag) in de gelegenheid bent om langs te gaan dan kan dat tussen 13:00 en 17:00 uur. Onze collega's ontvangen je graag. :)

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Beste Issam , Dankuwel voor uw antwoord , is de betreffende winkel namelijk de T-Mobile shop in Venlo ? Hoi hoi Nathadellegend,

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nathadellegend,

Het gaat inderdaad om de T-Mobile Shop in Venlo. Je kan vandaag langs gaan zoals Issam ook aangeeft. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Goedemiddag,
Ik heb ook afgelopen vrijdag een iphone 6s besteld (maar dan de plus versie)
Ik zou binnen 15 minuten een e-mailtje krijgen van AMP logistics voor het maken van een bezorgafspraak. Dat mailtje heb ik tot nu toe niet gehad, komt dat doordat het weekend is? Als ik naar mijn bestelstatus kijk dan staat er een groen vinkje bij 'wachten op voorraad' dus dan neem ik aan dat de telefoon op voorraad is?

Groetjes

Marieke
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marieke,

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 6s! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat er op 2/12 een bevestigingsmail is verzonden naar het e-mailadres dat bekend is bij ons. Heb je jouw spambox al gecontroleerd? Je zou hem namelijk al ontvangen moeten hebben.

Jouw toestel is inderdaad op voorraad dus ik verwacht dat je straks een mail ontvangt van AMP en dan kun je een bezorgafspraak maken. Laat je even weten of je de mail nu wel hebt ontvangen?
Hoi hoi

Ik heb inmiddels de mail gevonden in m'n spambox, dankjewel voor je reactie en service!
Reputatie 7
Badge +20
Aah goed om te horen, Marieke! Ook bedankt voor je compliment! Ik wens je vast heel veel plezier met je nieuwe iPhone! 😃

Reageer