Beantwoord

Bestelling Iphone X 256

• 29 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb een bestelling gedaan voor een zwart toestel. Heb reeds het echte toestel gezien en vind de zilveren véél mooier. Kunt u dit veranderen in mijn order aub?
icon

Beste antwoord door Rosan 29 oktober 2017, 20:02

Beste, het kan niet simpel gewijzigd worden in een bestaande order wil je het wijzigen dan moet je de zwarte annuleren en opnieuw een grijze bestellen je komt dan dus opnieuw in het bestel gebeuren.

Het is dus niet simpel even aanpassen helaas zover ik weet een moderator zal met 24/48 uur dit nog bevestigen dan wel aanvullen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Beste, het kan niet simpel gewijzigd worden in een bestaande order wil je het wijzigen dan moet je de zwarte annuleren en opnieuw een grijze bestellen je komt dan dus opnieuw in het bestel gebeuren.
Het is dus niet simpel even aanpassen helaas zover ik weet een moderator zal met 24/48 uur dit nog bevestigen dan wel aanvullen.

Bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi R_Amiabel,

Goed dat je dit navraagt! Wat Rosan zegt, klopt inderdaad. Ik zie dat je de bestelling voor de zwarte iPhone inmiddels hebt geannuleerd en een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Ik wens je alvast héél veel plezier met je nieuwe zilveren toestel, maar ik gok dat dat vast wel gaat lukken! 😃

Reageer