Beantwoord

bestelling Iphone X

• 3 november 2017
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

geachte heer/mevrouw

Ik heb een iPhone besteld via T-Mobile pre-order vroeg in de ochtend gebeld gelijk ook 1 ste dag bestelling geplaatst ik heb wel orderbevestiging gehad en rekening betaald maar ik heb nog helemaal geen mail voor afspraak of in die richting te horen gekregen en vandaag 3-11-2017 is de iPhone X al in de winkels te koop heel slecht geregeld ik kan nu ook geen nieuwe contract maken in een van de winkels omdat ik dan 2 lopende contracten krijg en ik wil graag een klacht indienen over deze situatie want dit ben ik zeker niet gewend van T-Mobile ik heb wel AMP groep gemaild met de vraag over mijn bestelling en dit is wat ik kreeg ; Goedemiddag,

Helaas niet. Wij zijn afhankelijk van T-Mobile, zij zijn weer afhankelijk van Apple. Wij zijn als bezorgdienst dus de laatste in het rijtje voordat u uw iPhone ontvangt.

Zodra T-Mobile uw iPhone kan aanbieden en de opdracht aan ons geeft om deze bij u te bezorgen zult u direct een mail van ons ontvangen voor het maken van een afspraak.

Met vriendelijke groet,

HEEL STRES GEVEND DIT want iedereen geeft elkaar de schuld en er word geen oplossing gevonden dit ben ik zeker niet gewend van T-Mobile terwijl ik al jaren lang klant van jullie en hoop dat ik zo jullie aandacht kan trekken :@:S:@
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 november 2017, 14:00

Hoi Enes,

Leuk dat je een iPhone X hebt besteld! Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot je hem in handen hebt!

Je kunt alle informatie omtrent levertijden in ons speciale levertijdentopic vinden. Daar staat ook uitgelegd waarom wij niet iedereen direct van een iPhone kunnen voorzien, dat heeft inderdaad ook te maken met het feit dat Apple de hele wereld op dit moment tegelijk moet bevoorraden.

Omdat er een algemeen levertijdentopic is, sluit ik dit topic. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Enes,

Leuk dat je een iPhone X hebt besteld! Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot je hem in handen hebt!

Je kunt alle informatie omtrent levertijden in ons speciale levertijdentopic vinden. Daar staat ook uitgelegd waarom wij niet iedereen direct van een iPhone kunnen voorzien, dat heeft inderdaad ook te maken met het feit dat Apple de hele wereld op dit moment tegelijk moet bevoorraden.

Omdat er een algemeen levertijdentopic is, sluit ik dit topic. 🙂

Reageer