Vraag

Bestelling iPhone11

• 29 mei 2020
  • 1 reactie
  • 670 Bekeken

Een week geleden heb ik mijn abonnement verlengd en daarbij een nieuw toestel (iPhone 11 64G zwart) besteld. Een belangrijke reden voor mij om voor dit toestel te kiezen is dat er stond dat deze direct leverbaar zou zijn, aangezien mijn huidige toestel niet meer goed werkt en ik zo snel mogelijk een nieuwe nodig heb. Ik heb gekozen voor afhalen bij een T-Mobile shop maar heb nu al een week niks gehoord en kan de status van de bestelling niet volgen. Dit is zeer irritant omdat ik wil weten waar ik aan toe ben en het toestel volgens de site direct leverbaar was. Wanneer kan ik mijn toestel verwachten?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @FlorisCooper 

Begrijpelijk dat je z.s.m. weer normaal gebruik wil maken van je nieuwe toestel.
Normaal gesproken zou je benaderd moeten worden door een medewerker uit de (lokale) T-Mobile shop. 

Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

Goed om te weten:

• Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
  • De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
  • De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen.

Heb je gekozen voor bezorging in de winkel en heb je daarover vragen? Neem dan contact met ons op.

Ik vind het vreemd dat je nog helemaal niets gehoord hebt, maar mogelijk kan een community moderator uitsluitsel geven over de status van je bestelling. 

Reageer