Bestelling/levertijd/bezorging (deel 1)

Reputatie 2
10 juli mijn abonnement verlengt met een GSM. Op 15 juli eens informatief gebeld over de levertijd. Kan binnen 5 werkdagen. Volgens de brief die ik ontvang is het 10 werkdagen.
17 juli via de chat te horen gekregen dat AMP mij al gebeld zou hebben voor een afspraak. Niets gehoord. Moet afwachten. 21-07 mailtje intern gestuurd waarom ik niets gehoord heb en waarom ik niet bekend ben bij AMP.
Op de factuur staat een leveringsnummer wel vermeld, zelfs het IMEI nummer. Tot op heden wacht ik nog steeds op de telefoon, en antwoord. Lekker, verlengen doe ik dan de volgende keer in de shop als ik een gsm wil. Heb ik hem direct.

This topic has been closed for comments

859 reacties

Reputatie 2
heb ook lang moeten wachten op mn telefoon, kreeg eerst te horen dat ik hem al had,en dat ik volgens hun de boel oplicht,en wat blijkt....lag de telefoon al een tijd op het postkantoor,had degene geen briefje in de bus gedaan bij bezorging.
Reputatie 2
Zou mij niets verbazena ls dat bij mij ook is. Maar ik heb via de chat nog een keer gevraagd of het via AMP ging. Dit werd bevestigd. We wachten nog steeds af.

Moet een antwoord krijgen van een afdeling die alleen per e-mail bereikbaar is :S
Reputatie 2
heb ook lang moeten wachten op mn telefoon, kreeg eerst te horen dat ik hem al had,en dat ik volgens hun de boel oplicht,en wat blijkt....lag de telefoon al een tijd op het postkantoor,had degene geen briefje in de bus gedaan bij bezorging.

Wist je trouwens dat je telefoon via TNT bezorgd zou worden, of was het AMP wat T-Mobile aangaf?
Reputatie 2
Op dit moment kunnen nieuwe toestellen in combinatie met een contractvernieuwing door TNT en door AMP geleverd worden. Toestellen die voor 15 juli zijn besteld (met uitzondering van iPhone 3GS) zullen nog door TNT geleverd worden. Toestellen die later zijn besteld, zullen door AMP geleverd worden. Deze nieuwe procedure wordt tijdelijk getest en bij succes verlengd.

Het maken van een afleverafspraak via AMP gaat dan via e-mail. AMP stuurt binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw order een email en sms-bericht naar het opgegeven e-mailadres met een link waarmee je online een afleverafspraak kan maken. Hoe eerder er een afspraak is gemaakt des te eerder kan het toestel afgeleverd worden. Klanten zonder e-mailadres worden door AMP gebeld voor een afspraak. Alle klanten die binnen 5 dagen geen online afleverafspraak hebben gemaakt worden automatisch door AMP gebeld.

Je kiest in overleg met AMP een datum (geen tijdstip). Vervolgens ontvang je per e-mail een bevestiging van de afspraak, inclusief telefoonnummer van AMP om eventuele afleverwijzigingen (bijv: telefoonnummer, adres) door te geven. De avond voor levering kun je via de website van AMP (www.aflevertijd.nl) kijken hoe laat je de koerier kan verwachten. Tevens ontvang je hiervoor een reminder-sms'je van AMP.
Reputatie 2
Na hoeveel dagen hoor je een bericht te krijgen van AMP?
wordt je telefoon direct na bestellen verzonden naar AMP en kan je dus binnen 2-3 werkdagen een reactie verwachten?
Reputatie 2
Als je via de Online Shop hebt vernieuwd, mag je binnen 2 werkdagen bericht van AMP verwachten. Heb je telefonisch vernieuwd via T-Mobile dan kan dit tot 4 werkdagen duren, omdat wij de order dan moeten doorsturen naar AMP.
Reputatie 2
Hallo.
Ik heb afgelopen zondag 26-07 mijn contract verlengt, en hierbij een nieuwe telefoon aangevraagd. Ik heb nu steeds niks gehoord. Wat moet ik nu doen? Afwachten? ik heb op www.aflevertijd.nl gekeken en daar stond nog niks op. Wat moet ik nu doen?
Reputatie 2
hmm ik wacht al 9 werk dagen op iets van dat amp...ik vindt het een ruk service post gaat toch veel sneller normaal?
ik had beter ding in de winkel kunnen halen,mis moeten jullie dat er voortaan bij zetten...
Reputatie 2
Vanaf wanneer begint het wachten te tellen? Vorige week Woensdag (281009) een telefonische bestelling gedaan en pas gisteren een orderbevestiging per brief. Moet ik dan vanaf nu nog weer 4 dagen wachten op iets van AMP? Ben ik ondertussen bijna 2 weken verder voordat ik een keer bellen kan.
@jarod5

Vanaf de dag dat je telefonisch een bestelling hebt gedaan, kun je beginnen met tellen. 😉
Reputatie 2
moet iik die koerier mensen maar s even bellen. Denk ik?
@jarod5, je hoeft zelf geen contact op te nemen. Ik heb voor je contact opgenomen met de betreffende afdeling. De levertijd van het toestel dat je hebt gekozen is zodanig dat je het toestel normaal gesproken al had moeten ontvangen. Ik heb daarom voor je nagevraagd of je bestelling goed is verwerkt. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 2
Had al mail contact met de koerier gehad. Deze hebben inderdaad nog geen bezorg opdracht van t-mobile ontvangen. Lijkt erop dat er dus ergens iets is blijven liggen. Wel jammer als je op een nieuwe telefoon wacht. Huidige begint de geest te geven en midden volgende week ben ik langere tijd weg.... Misschien een idee om hem in de winkel op te halen?
Reputatie 2
Ik heb afgelopen zaterdag mijn contract verlengt via internet en een nieuw telefoontje gekozen, mijn vraag is hoe lang het duurt voordat dit verwerkt wordt. Als ik bij bestel status kijk dan blijft er maar staan order verwerkt maar er gebeurt verder niks..

Alex
Reputatie 2
hoi Alex

normaal gebeurt per direct
als je iets bestelt vanaf de winkel
en je ken ook meteen bellen en smsen
via de site duurt het normaal pak hem beet zo 2 weken

maar normaal binnen een week moet je bericht krijgen
desnoods telefoonsies
t-mobile heb namelijk een Speciale bezorg Servive
AMP heet die

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling via de Online Shop in huis heb?
Als je een nieuw T-Mobile abonnement met toestel hebt besteld, doen wij ons best om het toestel binnen twee werkdagen per koerier bij jou te bezorgen. De koerier neemt contact met je op om een afleverafspraak te maken.

Heb je je contract vernieuwd of heb je een T-Mobile PrePaid-toestel besteld, dan wordt je bestelling per post (AMP) geleverd. Houd dan rekening met een levertijd van tien werkdagen.

De status van je bestelling kun je online bekijken. Bij contractvernieuwing van je contract kun je deze dienst helaas niet gebruiken.

hier is de link van hun zie hier onder
https:// http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/telefoon-instellen/bestelstatus.aspx

kopieer anders de link en plak het in je browser
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/telefoon-instellen/bestelstatus.aspx

met vriendelijke groet
Pim
Reputatie 2
Hoi Pim,

Bedankt voor je heldere uitleg, super!

Ik heb vanmiddag de bevestigingbrief ontvangen, dus ik zal nog even geduld moeten hebben 🙂

Groeten,

Alex
Reputatie 2
Zou echt binnen 10 dagen geleverd gaan worden is mij verzekerd. En dat was het laatste wat ik gehoord heb. We zijn nu 10 werkdagen verder, maar nog zonder telefoon en contract... Ben benieuwd
Reputatie 2
Gisteren een sms gekregen van T-Mobile. Levering verwacht tussen 13 en 18 december. Vandaag een sms dat hij tusssen 13 en 18 november wordt verwacht. Wacht dus maar even af. In ieder geval beetje duidelijkheid nu. Wel zo prettig.
@jarod5, helaas zijn er leveringsproblemen met de Sony Ericsson Aino. Op dit moment is de verwachting dat de toestellen tussen 13 en 18 november geleverd zullen worden.
Reputatie 2
Ik heb zaterdag 14-11-09 N97 besteld en ze hebben nog geen contact met mij gezocht, kan ik iemand bellen die dit voor mij gaat regelen want ik ga niet 2 weken wachten op een toestel dat ik heb besteld. Ik verwacht service van T-mobile. Ik zit nu al 5 jaar bij T-mobile en nooit problemen. Maar dit zou ik wel vervelend vinden. Kan ik dat AMP contacten?

gr.
Reputatie 2
Ik heb zaterdag 14 november mijn contract vernieuwd en daar de Blackberry Curve 8900 erbij gekozen. We zijn inmiddels al een week verder en ik heb nog geen bericht ontvangen van AMP of T-Mobile wanneer mijn toestel word geleverd. Wat moet ik nou doen? Want normaal krijg ik toch bericht binnen 2 werkdagen en heb ik het toestel binnen 10 dagen thuis? Vind het wel een beetje vreemd dat ik nog niks heb gehoord.
Nou, hoop snel wat te horen want ik wil niet een maand op me telefoon hoeven te wachten.
Reputatie 2
Je mag wel eens bellen waar hij blijft. Dit heeft mijn vriend ook gehad en hij kreeg toen te horen dat het niet door ging maar dat er een ander aanbod kwam. Stijlloos!! Hij zat al jaren bij T-Mobile en zo gaan ze dan met de klanten om. Kon trouwens wel geleverd worden maar dan werd de abonnementsvorm anders. Duurder!!!
Als er in een winkel een aanbieding ligt moeten ze die geven, maar hier wordt er zo overheen gewalst.
Ik wens je sterkte en lees graag hoe het is afgelopen, ik hoop goed, want dan geeft het tenminste geen ergernis.
Reputatie 4
Je kunt inderdaad het beste eventjes naar de Klantenservice bellen, je kunt je status bekijken op de website van AMP, je moet niet vergeten dat we dichtbij het nieuwe jaar zitten en dat,dat ook vaak problemen kan geven wegens drukte etc.
Reputatie 2
ik heb ook een verlenging gedaan 11-11-2009 , maar ook nbog niets ontvangen wel een brief van t-mobile dat het bevestigd is . En daar zeggen ze dat het 10 werkdagen duurt maar nog niets ontvangen van de koerier of iets dergelijks. Vind het wel jammer ben al 5 jaar abonnee bij hun
Reputatie 2
Ik heb vorige week (17-11) mijn contract bij t-mobile verlengd met daarbij de Satio. Ik heb daarna niks verder er meer van gehoord en wacht nu al een week op mijn telefoon, of op zijn minst een berichtje van iemand. Hebben meer mensen hier last van, of kan wellicht iemand van t-mobile mij daar meer informatie over geven? Alvast bedankt!