Bestelling/levertijd/bezorging (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

859 reacties

Hallo, recentelijk heb ik mijn abbonement verlengt en zou hier een bevestiging met ordernummer over krijgen, dit is nog niet gebeurd. Wanneer kan ik dit verwachten?

Ik kan je wel alvast je ordernummer geven. Dat is namelijk 524750
Reputatie 2
hoi tmobile,

ik heb eind december een contractverleging aangevraagd met een nieuwe iphone 4.

Ik vroeg mij af of jullie kunnen zien hoever mijn bestelling is.

Kan niet w88 :D

Groeten Niels
Reputatie 2
In aanvulling op mijn eerdere reactie, hier het vervolg:

Gisterenavond kreeg ik een e-mail van T-Mobile dat mijn toestel vandaag tussen 8.30 en 10.30 afgeleverd zou gaan worden. De koerier van AMP Logistics verscheen precies 9:15 voor mijn deur. Ik heb betaald en nam mijn Iphone 4 in ontvangst. Al met al toch een snelle levering. Totale wachttijd 3 weken. Dat valt dus reuze mee. Ik rekende op 4-5 weken en begon hopeloos te worden (wat een luxe probleem hebben wij ook h
Reputatie 2
heb hem al binnen gekregen vandaag. Sneller dan gedacht, duurde maar 2 weken gelukkig
Reputatie 2
Hoi,

Kan "ordermanagement" even laten horen hoe het zit met mijn aflevertermijn van de iPhone 4 16GB? Ben erg benieuwd!! Bestelde 'm begin januari.

Dank!
Reputatie 2
@jodyki
Ik ben blij dat het naat tevredenheid is opgelost. veel plezier met je nieuwe telefoon.
Hoi,

Kan "ordermanagement" even laten horen hoe het zit met mijn aflevertermijn van de iPhone 4 16GB? Ben erg benieuwd!! Bestelde 'm begin januari.

Dank!

Ik verwacht dat je hem volgende week kan ontvangen
Reputatie 2
Ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice omdat ik vorige week mijn contract hebt vernieuwd. Daarbij heb ik een BlackBerry besteld welke geleverd zou worden binnen 5 werkdagen. Een week verder en ik heb nog geen enkele bevestiging ontvangen.
Tot mijn verbazing informeert de klantenservice mij dat de order is blijven hangen en dat er geleverd wordt binnen 7 werkdagen. Dit laatste vind ik al helemaal erg vreemd en zelfs onacceptabel. Nog kon mij een enige verdere indicatie worden gegeven of tussendoor al dan niet via e-mail, contact met mij worden opgenomen. Na het voeren van een veel te lange discussie vernam ik dat er ergens volgende week een afspraak met mij zou worden gemaakt (dan zitten we dus op 2 weken). Ik kwam in het gesprek dus geen stap verder - alles waar ik naar informeerde leek een gesloten deur of onmogelijk. Het lijkt mij dat T-mobile best wel iets meer haar best mag doen voor een klant die zijn contract zojuist heeft verlengd. Ik heb dan ook aangegeven dat ik het nieuwe contract zal annuleren en ik het toestel niet accepteer bij levering als T-mobile zo met haar klanten om gaat.
Reputatie 6
de klantenservice kan er niks aan doen als een toestel niet geleverd word ik heb ook 3 weken moeten wachten bij mij nieuwe toestel (geef ze een kans om dat uit te leggen kijk op het forum naar levertijden van toestellen en de uitleg van moderators )ik hoop dat je dan tot een ander in zicht komt )