Beantwoord

bestelling niet leverbaar

• 4 maart 2020
  • 15 reacties
  • 546 Bekeken

Telefonisch nieuw abo afgesloten met samsung A50..direct leverbaar.

Krijg geen mail van koerier.....na meerdere keren klantenservice gebeld te hebben blijkt tel. voorlopig niet leverbaar. Zou teruggebeld worden met een oplossing....niet teruggebeld.

Mij oplossing lijkt me schappelijk: een Samsung A51 tegen de voorwaarfen van mijn, al afgesloten, contract. Ik heb een bestelnummer en de € 5,69 is ook al betaald.

De klantenservice kan niet helpen want mag hier niet over beslissen, hebben ook geen notities van mij telefoontjes gemaakt.

Wie kan hier een beslissing over nemen??

Gr.

Svend

icon

Beste antwoord door David 9 maart 2020, 11:39

Hi @Ikke!,

Jammer om te lezen dat het allemaal niet zo verloopt als je graag zou willen! 

Ik zie dat de orders met de A50 inderdaad geannuleerd zijn en vervolgens is er een order afgesloten met de Samsung Galaxy A51. Ik begrijp dat je nu deze ook zou willen annuleren, maar op het moment dat het proces al dusdanig ver gevorderd is dat de bestelling bij de koerier ligt, dan kunnen wij deze (zoals mijn collega ook aangaf) niet meer annuleren. Ik zie dat de bestelling op dit moment nog niet geannuleerd is, maar dat kan ook komen doordat het annuleringsproces vanaf de koerier nog niet volledig is afgerond. Dit kan in de loop van de dag veranderen en dan is de order met de A51 ook geannuleerd.

Ik zou het natuurlijk enorm jammer vinden als je door dit incident na al die jaren vertrekt, dus als er nog iets is waar ik bij kan helpen, dan hoor ik het graag!

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +18

De Samsung Galaxy A50 staat niet op de site en anders zou er staan leverbaar vanaf …

Staat dat wel allemaal correct vermeldt op je factuur?

Ja op mijn bestelling staat precies wat ik heb besproken....A50 24 maanden enzo

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Ikke! 

Welkom op de Community! :grinning:  Ik zie dat je intussen al bent geholpen door mijn collega, hopelijk heb je jouw nieuwe toestel snel binnen! 

Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder!

Nou niet echt.....ik kan je hulp wel gebruiken. Ik heb mn bestelling nog steeds niet, geen compensatie niks!

Order is geannuleerd en opnieuw aangemaakt en blijft hij weer steken....net bij een T-Mobileshop geweest en die lieten me zien dat,  als er een stip naast het toestel staat, leveren problemen gaat geven.

Geef mij een vergelijkbaae toestel onser de voorwaarden van het afgesproken contract!..is dat zo een rare oplossing?

Reputatie 7
Badge +18

Wanneer heb je de bestelling opnieuw gedaan en koos je voor ophalen of bezorgen? Bij ophalen kan het een aantal werkdagen duren dus je zou begin volgende week bericht moeten ontvangen, bij bezorging zou je kort erna wel een mail van AMP moeten ontvangen. Heb je ook in je spam box gekeken?

Bezorgen....ook in spam gekeken......nu is mn bestelling nog niet eens goedgekeurd! Dit is zo irritant!

Reputatie 7
Badge +20

@Ikke! Niet handig allemaal ,ik snap  dat je hier de kriebels van krijgt.

je kan beter even wachten tot @Evy of een andere moderator weer reageert want zo lukt dit ook niet. 

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +18

Ik lees net in een reactie van @Evy dat de Samsung Galaxy A50 niet meer leverbaar is.

Nee, daarom verwachtte ik ter compensatie de A51 zonder bijbetaling.....totaal geen medewerking

Reputatie 7
Badge +18

Dan maar weer wachten op morgen... Als ik een abonnement met toestel bestel dan doe ik dat via Belsimpel.nl of Mobiel.nl, daar ontvang je het toestel meestal binnen 2 werkdagen en heb je een bredere keuze uit toestellen en soms goedkoper ook.

Maar goed, hoop voor je dat het nog in orde komt.

Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +20

Nee, daarom verwachtte ik ter compensatie de A51 zonder bijbetaling.....totaal geen medewerking

Hallo, ik snap je reactie wel maar de A51 is een beter en duurder toestel waar je zeker geen spijt van zal krijgen.

Je had het abonnement ook kunnen annuleren om de A50 in samenwerking met T-Mobile ergens anders te kopen.

Ik hoop dat je het toestel snel kan ontvangen en er met veel plezier gebruik van kan maken.

groetjes en een super weekend.

Ik belde om te annuleren, maar ook dat kon niet!.....ik moestbmaar bij de koerier het toestel niet accepteren...dat heb ik dus maar gedaan..maandag bellen om te checken of er echt is geannuleerd..en dan maar naar Vodafone....klaar met mey deze onzin, na meer dan 10 jaar klant zo behamdeld worden is gewoon schandalig!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ikke!,

Jammer om te lezen dat het allemaal niet zo verloopt als je graag zou willen! 

Ik zie dat de orders met de A50 inderdaad geannuleerd zijn en vervolgens is er een order afgesloten met de Samsung Galaxy A51. Ik begrijp dat je nu deze ook zou willen annuleren, maar op het moment dat het proces al dusdanig ver gevorderd is dat de bestelling bij de koerier ligt, dan kunnen wij deze (zoals mijn collega ook aangaf) niet meer annuleren. Ik zie dat de bestelling op dit moment nog niet geannuleerd is, maar dat kan ook komen doordat het annuleringsproces vanaf de koerier nog niet volledig is afgerond. Dit kan in de loop van de dag veranderen en dan is de order met de A51 ook geannuleerd.

Ik zou het natuurlijk enorm jammer vinden als je door dit incident na al die jaren vertrekt, dus als er nog iets is waar ik bij kan helpen, dan hoor ik het graag!

Het enige wat ik wil is mijn originele bestelling met een ander toestel ter compensatie.

Er is mij 2x(!!) een toestel verkocht dat niet leverbaar was, maar geen enkele compensatie! Dan wordt er korting toegezegd en moet ik alsnog bij de koerier betalen.

Ik verwachtte, na meer dan 10 jaar klant te zijn, dat ik in ieder geval correct geholpen zou worden. Toen ik bij de mevrouw van contractverlenging vroeg om de 2,50 korting(die mij ook toegezegd was) raakte ze heel geirriteerd...alsof ik er een slaatje uit probeer te slaan. “Dat doen wij niet. Het is niet zo dat je korting krijgt als beloning omdat je hebt verlengd”.

Als dat zo was had ik wel om een duurder toestel gevraagd. 

T-Mobile heeft 2x dezelfde fout gemaakt door mij iets te verkopen dat er niet is en vervolgens niks te doen om het op te lossen. Dan blijf je toch niet?

Het is ook makkelijker als ik wegga, hoeft ook niemand meer te zeggen dat ze terugbellen.

Wel gek...Toen ik nog niet verlengd had werd ik wekelijks gebeld met aanbiedingen.
Nu moet ik zelf bellen, krijg ik de belofte dat ze terugbellen.....en he-le-maal niks.

Reageer