Telefonisch nieuw abo afgesloten met samsung A50..direct leverbaar.
Krijg geen mail van koerier.....na meerdere keren klantenservice gebeld te hebben blijkt tel. voorlopig niet leverbaar. Zou teruggebeld worden met een oplossing....niet teruggebeld.
Mij oplossing lijkt me schappelijk: een Samsung A51 tegen de voorwaarfen van mijn, al afgesloten, contract. Ik heb een bestelnummer en de € 5,69 is ook al betaald.
De klantenservice kan niet helpen want mag hier niet over beslissen, hebben ook geen notities van mij telefoontjes gemaakt.
Wie kan hier een beslissing over nemen??
Gr.
Svend
Beste antwoord door David
Hi
Jammer om te lezen dat het allemaal niet zo verloopt als je graag zou willen!
Ik zie dat de orders met de A50 inderdaad geannuleerd zijn en vervolgens is er een order afgesloten met de Samsung Galaxy A51. Ik begrijp dat je nu deze ook zou willen annuleren, maar op het moment dat het proces al dusdanig ver gevorderd is dat de bestelling bij de koerier ligt, dan kunnen wij deze (zoals mijn collega ook aangaf) niet meer annuleren. Ik zie dat de bestelling op dit moment nog niet geannuleerd is, maar dat kan ook komen doordat het annuleringsproces vanaf de koerier nog niet volledig is afgerond. Dit kan in de loop van de dag veranderen en dan is de order met de A51 ook geannuleerd.
Ik zou het natuurlijk enorm jammer vinden als je door dit incident na al die jaren vertrekt, dus als er nog iets is waar ik bij kan helpen, dan hoor ik het graag!