Beantwoord

Bestelling nog niet ontvangen

  • 5 september 2017
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

ik heb vorige week een simkaart besteld maar nog niets ontvangen.
ik heb ook geen email voor een bezorgafspraak ontvangen?
icon

Beste antwoord door Muberra 5 september 2017, 14:32

Hi Cindy,



Welkom op het forum!



Wat voor soort bestelling hebt geplaatst? Ik zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account op het forum, dus ik heb geen toegang tot jouw gegevens. Zou je dat kunnen doen? Dan kan ik meteen met je meekijken. :)



Ik hoor graag van je of het lukt!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Hi Cindy,

Welkom op het forum!

Wat voor soort bestelling hebt geplaatst? Ik zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account op het forum, dus ik heb geen toegang tot jouw gegevens. Zou je dat kunnen doen? Dan kan ik meteen met je meekijken. :)

Ik hoor graag van je of het lukt!