Vraag

bestelling note 10 plus

  • 10 november 2019
  • 1 reactie
  • 609 Bekeken

Hallo 

Ik heb 14 dagen geleden 

Een abonnement aangevraagd

Voor me vader 

met de note 10 plus  tot heden krijg ik steeds te horen ja mevrouw hij is nog niet binnen 

Twee dagen later belden ik weer

Toen zijden ze ja mevrouw het toestel is binnen u krijgt  vanavond een e-mail 

Met de gegevens van bezorging 

Maar ja hoor niks ontvangen 

De volgende dag weer gebeld 

Bleek dus dat die niet binnen is 

En dat er tegen mij gelogen is er over

En we weten ook niet h0e lang dit duurt 

Kreeg ik te horen 

Dit is toch niet normaal dat we al twee weken wachten.maar het abonnement is al wel ingegaan dus moet betalen voor iets wat ik niet heb sorry maar vindt dat niet oké

En vindt ook niet normaal dat ze niet kunnen zéggen waarneer die binnen komt 

 

HELP wat kan ik doen me vader wil graag ze telefoon 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Snoepjes 

Ik begrijp dat je vader snel van zijn toestel wilt kunnen genieten. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee! 

Reageer