Beantwoord

Bestelling onverwacht geannuleerd

  • 3 januari 2021
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Hallo allemaal,

Zojuist kreeg ik een mail van T-Mobile / AMP waarin dit o.a. stond: "Het is niet gelukt om je T-Mobile bestelling bij je te bezorgen.
De bezorging van je bestelling is geannuleerd en teruggestuurd naar T-Mobile". 

Ik heb met AMP echter pas voor 8 januari afgesproken om mijn bestelling te bezorgen, en gisteren heeft er naar mijn weten niemand aangebeld.

Is dit een fout of is mijn bestelling echt geannuleerd? 

icon

Beste antwoord door Hajar 4 januari 2021, 12:06

Hi @DominiqueM 

Ik ben direct voor je gaan kijken en in ons systeem zie ik geen annulering. Bij je status staat dat het toestel leverbaar is bij AMP. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met AMP en bevestigen dat je bestelling 8 januari wordt geleverd. Op deze pagina kun je je afspraak bekijken en contact opnemen met AMP. 

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DominiqueM 

Ik ben direct voor je gaan kijken en in ons systeem zie ik geen annulering. Bij je status staat dat het toestel leverbaar is bij AMP. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met AMP en bevestigen dat je bestelling 8 januari wordt geleverd. Op deze pagina kun je je afspraak bekijken en contact opnemen met AMP. 

Laat je even weten of het lukt?

Reageer