Beantwoord

bestelling ophalen iphone 11 128gb

• 15 december 2019
  • 3 reacties
  • 423 Bekeken

Hallo. 

ik had vrijdag 13 december me abonnement verlengt en heb een nieuwe toestel uitgekozen. Ik wil hem ophalen in de winkel en er staat dat die direct leverbaar is. Wanneer kan ik heb ophalen ? 

icon

Beste antwoord door Glassertje 15 december 2019, 13:33

Hoi @edrees1973 Welkom op het forum.

Via deze link vond ik deze informatie:

Kan ik mijn bestelling ook in een T-Mobile Shop ophalen?

Ja, dat kan. Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

Goed om te weten:

Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
    De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
    De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen.

Heb je gekozen voor bezorging in de winkel en heb je daarover vragen? Neem dan contact met ons op.

Heb je hier iets aan?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @edrees1973,

Ik zie terug dat er ondertussen al contact is geweest, dus veel plezier met je nieuwe iPhone! :smiley:

Isgoed maar dan heb ik nog een vraag kan ik de iphone 11 ook ergens ophalen waar ze die wel op voorraad hebben 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @edrees1973 Welkom op het forum.

Via deze link vond ik deze informatie:

Kan ik mijn bestelling ook in een T-Mobile Shop ophalen?

Ja, dat kan. Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

Goed om te weten:

Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
    De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
    De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen.

Heb je gekozen voor bezorging in de winkel en heb je daarover vragen? Neem dan contact met ons op.

Heb je hier iets aan?

Reageer