Beantwoord

Bestelling prepaid simkaart


Ik heb 10 euro voor prepaid simkaart overgemaakt
Maar krijg totaal geen bevestingsmail van jullie
Wanneer komt mijn bestelling
Gaat om dit bestel nummer 37982766

Kan nergens vinden over de bestel info
Mijn eerste bestelling is door jullie geannuleerd
Weet ook niet waarom dat is geannuleerd
Heb ik een nieuwe bestelling geplaats over prepaid simkaart...

En ik zag dat mijn opgegeven telefoonnummer een cijfer verkeerd is... Einde moet een 7 zijn en ook dat kan ik nergens veranderen
Hoop dat ik zonder problemen mijn betaalde product krijg
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 16:05

Hoi Annette,

Ik zie dat de simkaart gisteravond afgeleverd is op het adres. Je zou de simkaart dus al binnen moeten hebben. Weet je zeker dat hij niet al door de bus is gevallen of aangenomen is door iemand anders?

Laat het ons maar weten en anders gaan we dit natuurlijk netjes oplossen, geen zorgen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Annette,

Ik zie dat de simkaart gisteravond afgeleverd is op het adres. Je zou de simkaart dus al binnen moeten hebben. Weet je zeker dat hij niet al door de bus is gevallen of aangenomen is door iemand anders?

Laat het ons maar weten en anders gaan we dit natuurlijk netjes oplossen, geen zorgen!
Hallo
Was op verkeerde huisnummer bezorgd
Iedergeval bedankt

Reageer