Beantwoord

Bestelling Samsung Galaxy S8+ annuleren voor andere kleur

• 11 april 2017
  • 4 reacties
  • 440 Bekeken

Reputatie 1
Hoi Beste T-Mobile,
Ik had onlangs de Samsung Galaxy S8+ besteld in de kleur grijs samen met een verlenging van mijn abbo. Tot zover het goede nieuws. Nu heb ik spijt van mijn gekozen kleur keuze. Kan gebeuren. Na heel wat foto's en video's gezien te hebben ben ik verliefd geworden op de geheel zwarte! Kan dat nog aangepast worden? Of is het pech gehad moet je maar beter opletten voor je een keuze maakt! Ja,T-mobile,is ook zo.. Maar voor deze ene keer misschien? En nee ik kom er dan niet meer op terug! We blijven niet aan de gang natuurlijk! Is het teveel gedoe dan begrijp ik dat hoor. Dan is het pech. Mvg! C.
icon

Beste antwoord door Thalina 11 april 2017, 12:55

Hoi Passievrucht,

Toepasselijke naam heb je gekozen voor jouw vraag 😉 Want als je helemaal verliefd bent geworden op een andere kleur, dan zou het natuurlijk jammer zijn als je die niet meer kunt kiezen! Ik heb goed nieuws: ik heb jouw order zojuist geannuleerd en je kunt over een paar uur de S8+ zwart bestellen! En dan is het natuurlijk nog even wachten, maar dan ontvang je jouw gloednieuwe Samsung S8+ zwart!

Laat je weten of het is gelukt met het opnieuw bestellen? In ieder geval alvast veel plezier met jouw nieuwe toestel, maar zo te lezen komt dat wel goed!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Passievrucht,

Toepasselijke naam heb je gekozen voor jouw vraag 😉 Want als je helemaal verliefd bent geworden op een andere kleur, dan zou het natuurlijk jammer zijn als je die niet meer kunt kiezen! Ik heb goed nieuws: ik heb jouw order zojuist geannuleerd en je kunt over een paar uur de S8+ zwart bestellen! En dan is het natuurlijk nog even wachten, maar dan ontvang je jouw gloednieuwe Samsung S8+ zwart!

Laat je weten of het is gelukt met het opnieuw bestellen? In ieder geval alvast veel plezier met jouw nieuwe toestel, maar zo te lezen komt dat wel goed!
Reputatie 1
Hoi Thalina, Mag ik je heel erg bedanken? Voor het mogelijk maken om de Galaxy S8+ in een andere kleur te bestellen. Het is gelukt hoor! heb zojuist een nieuwe bestelling geplaatst met de Samsung Galaxy S8+ ZWART haha. Ja,ik ben een gepassioneerd mens. Vandaar die naam haha. Maar nogmaals hartelijk dank voor de geboden service! Toppie! Mvg. C.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Passievrucht,

Dat mag je zeker haha 🙂 Fijn om te lezen dat het gelukt is en dat je er zo blij mee bent! Daar doen we 't voor natuurlijk! Heel veel plezier straks met jouw nieuwe toestel! Laat je tegen die tijd weten hoe 'ie bevalt?
Reputatie 1
Hoi Thalina,
Dat zal ik zeker doen! Dank je wel nogmaals. Kijk er zeer naar uit! 😊

Reageer