Beantwoord

Bestelling Samsung s21 ultra 512gb

• 29 januari 2021
  • 14 reacties
  • 320 Bekeken

Ik heb nog geen email ontvangen van de bezorger 

Ik heb een samsung s21 ultra 512gb 16ram besteld en er stond bij dat hij vanaf 29 januari word geleverd 

icon

Beste antwoord door CrisTien 29 januari 2021, 10:03

Goedemorgen @djrg88   Gefeliciteerd met je mooie aankoop.

De levertijden zijn Hier te bekijken. Zit de mail niet in je spambox? De AMP is extra druk de mail komt vast snel.

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

Fijn weekend! 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @djrg88   Gefeliciteerd met je mooie aankoop.

De levertijden zijn Hier te bekijken. Zit de mail niet in je spambox? De AMP is extra druk de mail komt vast snel.

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

Fijn weekend! 

Ik heb goed gekeken in me emailbox maar geen email te vinden. Ook niet in spam of ongewenste emails

Een vriend van mijn heeft de zelfde ook besteld en heeft al WEL een email ontvangen 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @djrg88 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. Excuses dat het langer duurt!

Hetzelfde voor mij.
Ik had de S21 ultra 512gb 16ram op 27 januari laat op de avond ge-pre ordered.

Dus nog ff wachten.

Hetzelfde voor mij.
Ik had de S21 ultra 512gb 16ram op 27 januari laat op de avond ge-pre ordered.

Dus nog ff wachten.

Ik heb hem veel eerder ge pre-orderd en er stond op de site vanaf 29 januari + ze zijn wel beschikbaar op de website maar niet als je ge pre-orderd heb. Beetje jammer dit l. Niet eens even een emailtje van hij komt later of iets

Hi @djrg88 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. Excuses dat het langer duurt!

Hoe bedoeld u op de website staat dat hij leverbaar is 

Zelfde probleem voor mij! 15 januari pre-order geplaatst en toestel direct betaald.. Maar geen mail ontvangen voor een bezorgafspraak.. ook geen mail dat het toestel later komt. Beetje schandalig en slecht geregelt is dit eigenlijk...

Zelfde probleem voor mij! 15 januari pre-order geplaatst en toestel direct betaald.. Maar geen mail ontvangen voor een bezorgafspraak.. ook geen mail dat het toestel later komt. Beetje schandalig en slecht geregelt is dit eigenlijk...

Helemaal met je eens.

Dan moeten ze niet op de website zetten dat ze vanaf 29 januari leverbaar zijn. 

Hi @djrg88 

Hoe bedoeld u op de website staat dat hij leverbaar is 

Een email of sms zou wel op ze plaats zijn helemaal als het nog 2 weken gaat duren. Moet er nu via een andere site achter komen dat ze NIET leverbaar zijn en op de site NOGSTEEDS staat dat hij leverbaar!!

Krijg net de mail dat die niet op voorraad is, terwijl vanochtend om 9 uur stond er nog direct leverbaar!

Wat een asociale bende bij t mobile, alsof ze 2 weken terug nog niet wisten hoeveel ze er zouden krijgen! Absurd! En maar reclame maken! 

En maar reclamen maken met pre order dit en dat met de gratis cadeaus bla bla bla. Ze kennen niet eens leveren 😂 wat een een amateuristische bende

Ik lees trouwens dat de vertraging bij Samsung is, "door overweldigend succes" lopen ze vertraging op met leveringen. Wel vind ik dat t mobile dit beter kan communiceren naar de klant. Ik hoor al wekenlang niets na de betaling

Krijg net de mail dat die niet op voorraad is, terwijl vanochtend om 9 uur stond er nog direct leverbaar!

Wat een asociale bende bij t mobile, alsof ze 2 weken terug nog niet wisten hoeveel ze er zouden krijgen! Absurd! En maar reclame maken! 

En maar reclamen maken met pre order dit en dat met de gratis cadeaus bla bla bla. Ze kennen niet eens leveren 😂 wat een een amateuristische bende

Helemaaaal mee eens

Ik lees trouwens dat de vertraging bij Samsung is, "door overweldigend succes" lopen ze vertraging op met leveringen. Wel vind ik dat t mobile dit beter kan communiceren naar de klant. Ik hoor al wekenlang niets na de betaling

Helemaal mee eens. Niet eens een email of sms 

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

De verschillende topics over levertijden van de nieuwe Samsungs zijn te vinden in dit topic. Als er wijzigingen zijn de aan de levertijden dan zullen we die ook als eerste aanpassen in die topics. 

Om het onderwerp centraal te houden gaat dit topic op slot.